اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیکزاد:

400 هزار مسکن مهر روستایی تا پایان امسال واگذار میشود

خبرگزاری فارس: وزیر مسکن شهرسازی گفت: تا پایان سال جاری 400 هزار واحد مسکن روستایی و 800 هزار واحد مسکن شهری به متقاضیان واگذار می‌شود.

400 هزار مسکن مهر روستایی تا پایان امسال واگذار میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی نیکزاد امروز در بازدید از مسکن مهر یاسوج با بیان اینکه در سال‌های 89 و 90 دو میلیون و 800 هزار واحد مسکن مهر در دست ساخت است اظهار داشت: تا پایان سال جاری 400 هزار واحد مسکن مهر روستایی و 800 هزار واحد مسکن مهر شهری به متقاضیان واگذار می‌شود.
این مسئول عالی امور ساخت مسکن در کشور گفت: هر کدام از پروژه‌ها که استانداران و مسئولان عالی اجرایی با جدیت پیگیر آن بوده‌اند به سرانجام رسیده که کهگیلویه و بویراحمد از جمله این استان‌ها است.
نیکزاد ابراز داشت: هم‌اکنون برآورد سال 91 - 92 برای ساخت مسکن مهر در دست بررسی بوده که بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد در برخی شهرها نیازی به ساخت مسکن مهر نیست و باید به سمت ساخت مسکن‌های خود مالک گام برداریم.
وی با بیان اینکه در سطح کشور مشکلی بابت پرداخت تسهیلات مسکن مهر وجود ندارند عنوان کرد: بانک‌های عامل آمادگی کامل برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان را دارند.
وزیر راه و شهرسازی به اشتغالزایی مسکن مهر در سطح کشور اشاره کرد و اذعان داشت: هم‌اکنون به برکت ساخت مسکن مهر 46 هزار شغل در کشور ایجاد شده که این رقم در حال افزایش است.
نیکزاد در پایان متذکر شد: تا سال 92 عرضه و تقاضای مسکن در کشور به روز خواهد شد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول