اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سیستان‌وبلوچستان؛

51 قاچاقچی سوخت دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: 51 قاچاقچی مواد سوختی در مرزهای سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.

51 قاچاقچی سوخت دستگیر شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، احمد شهرکی اظهار داشت: با همت و تلاش مرزبانان پر تلاش این فرماندهی مستقر در هنگ‌های مرزی و یگان‌های تکاوری و رزمی، طی یک هفته گذشته بیش از 67 هزار لیتر انواع سوخت قاچاق کشف شد.
وی افزود: در راستای استمرار طرح مقابله با قاچاق سوخت و کالا درطول نوار مرزی سیستان و بلوچستان، مأموران پرتلاش هنگ‌های مرزی این استان، طی یک هفته گذشته با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و عملیاتی و شناسایی معابر ورودی و خروجی قاچاقچیان موفق به کشف و ضبط مقادیر زیادی سوخت و مواد مخدر شدند.
شهرکی خاطرنشان کرد: طی هفته گذشته، مأموران مرزبانی استان در گشت‌های رزمی، اجرای کمین و کنترل طول نوار مرزی چندین دستگاه خودرو وانت تویوتا، موتور سیکلت و عابران پیاده که قصد خروج غیر قانونی سوخت از کشور را داشتند، متوقف و در مجموع توانستند طی توقیف  70 دستگاه خودرو، 67 هزار و 761 لیتر مواد سوختی قاچاق را کشف و 51 متهم را دستگیر کنند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در راستای مبارزه با قاچاق موادمخدر، مأموران مرزبانی استان در این مدت موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو و دستگیری پنج نفر قاچاقچی، 110 کیلوگرم انواع مواد مخدر را نیز کشف و ضبط کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول