اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی:

شهرداری در قبال تخلفات دستگاه‌های اجرایی اقدام کند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: شهرداری تبریز در قبال ادارات و دستگاه‌های اجرایی متخلف می‌تواند از ابزارهای قانونی خود استفاده کند.

شهرداری در قبال تخلفات دستگاه‌های اجرایی اقدام کند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمد اشرف‌نیا در نشست مشترک خود با شهردار تبریز، معاون عمرانی وزارت کشور و مدیران شهرداری اظهار داشت: شهرداری تبریز برابر قانون و همانند دیگر افراد حقیقی که با عدول از ضوابط و قوانین شهرداری، مرتکب تخلفاتی در اخذ پروانه، ساخت و ساز غیرمجاز و یا عدم پرداخت عوارض قانونی شده‌اند می‌تواند برخورد قانونی کند و مدیریت استان نیز از این اعمال قانون حمایت می‌کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: معاونت عمرانی استانداری این آمادگی را دارد تا در صورت ارسال گزارش شهرداری از تخلفات محرز دستگاه‌های اجرایی موضوع را پیگیری و نسبت به حل مشکل اقدام کند.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی در عین حال خواستار ارایه گزارشی از سوی شهرداری به استانداری در مورد تخلفات مورد اشاره شهرداری تبریز به منظور انجام پیگیری‌های لازم شد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول