اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه عنوان کرد:

عملکرد ناماسب بانک‌ها در ساخت جایگاه سوخت دیشموک

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه علت تاخیر در ساخت جایگاه سوخت دیشموک را عملکرد نامناسب بانک‌ها در پرداخت تسهیلات دانست.

عملکرد ناماسب بانک‌ها در ساخت جایگاه سوخت دیشموک
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، نصرت‌الله انصاری عصر امروز در آیین افتتاح جایگاه عرضه سوخت دیشموک اظهار داشت: مصرف انرژی در این استان بالاتر از حد استاندارد بوده که باید مصرف انرژی را با برنامه‌ریزی به مصرف بهینه تبدیل کنیم.
وی به جایگاه سوخت دیشموک اشاره کرد و ابراز داشت: این جایگاه سوخت در زمینی به مساحت دو هزار و 500 متر مربع دارای دو مخزن بنزین و نفت‌گاز 45 هزار لیتری با اعتباری افزون بر 300 میلیون تومان و اشتغال‌زایی سه نفر در شهر دیشموک احداث شده است و یکی از بزرگترین مشکلات این منطقه را برطرف می‌کند.
رئیس شورای اداری شهرستان کهگیلویه دلیل طولانی شدن عملیات احداث این جایگاه را عدم همکاری بانک‌ها در ارائه تسهیلات به سرمایه‌گذار اعلام کرد و گفت: از بانک‌های عامل انتظار می‌رود طرح‌ها را با دید بهتر و بازتری کارشناسی کنند تا بخش خصوصی بهتر بتواند به‌عنوان سرمایه‌گذار در مناطق محروم حضوری پررنگ داشته باشد.
فرماندار شهرستان کهگیلویه افزود: هم‌اکنون شش جایگاه عرضه بنزین و گازوییل و چهار جایگاه سی‌ان‌جی در این شهرستان فعال است و جایگاه سی‌ان‌جی شهرداری نیز 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با قول مسئولان استانی به‌زودی به جرگه جایگاه‌های فعال این شهرستان برای خدمات‌رسانی به مردم می‌پیوندد.
 انصاری کار ذخیره‌سازی سوخت زمستانی را در این شهرستان مثبت ارزیابی کرد و گفت: تاکنون 280 هزار لیتر نفت سفید در مخازن روستایی این شهرستان ذخیره‌سازی شده است.
وی نیاز به سوخت زمستانی این شهرستان را نزدیک به دو میلیون لیتر اعلام کرد و گفت: کار ذخیره‌سازی به سرعت و با برنامه‌ریزی ستاد سوخت این شهرستان صورت می‌گیرد.
فرماندار شهرستان کهگیلویه مشارکت مردم در برطرف کردن محرومیت و توسعه و آبادانی این شهرستان و مناطق تابعه را ضروری دانست و تاکید کرد: هنگامی که یک سرمایه‌گذار برای برطرف کردن محرومیت کهگیلویه مبلغ 300 میلیون تومان هزینه می‌کند و تسهیلاتی از دولت نمی‌گیرد، به معنای مشارکت ارزنده مردم در توسعه این منطقه است.
انصاری اذعان داشت: با افتتاح پل تنگ چویل و اتصال دیشموک به خوزستان و احداث جاده یاسوج به دیشموک این منطقه از بن‌بست خارج می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول