اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد:

31 هزار کلاس اولی هرمزگانی در انتظار شکوفایی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: 31 هزار کلاس اولی با انجام آیین‌های ویژه‌ای در سراسر استان به استقبال سال جدید تحصیلی خواهند رفت.

31 هزار کلاس اولی هرمزگانی در انتظار شکوفایی
احمد آخوندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در بندرعباس اظهار داشت: برای جشن شکوفه‌ها همزمان با سراسر کشور در استان هرمزگان ویژه برنامه خاصی را تدارک دیده‌ایم که این امر با حضور اعضای شورای آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان در مدرسه شهید "موسی کلانتری" ناحیه ناحیه 2 بندرعباس برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: یک هزار و 850 مدرسه ابتدایی در سراسر استان پذیرای 31 هزار کلاس اولی هستند که براساس نظام جدید آموزشی، تحصیل خود را آغاز خواهند کرد.
آخوندی همچنین از نشست مشترک آموزش و پرورش و پلیس انتظامی استان به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های فردا نام برد که در قالب پروژه مهر تدارک دیده شده است.
مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در ادامه با اشاره به مقدمات اجرایی شدن نظام جدید آموزشی که امسال از پایه اول آغاز خواهد شد، از توزیع بسته‌های آموزشی و استمرار دوره‌های آموزشی ویژه معلمان پایه اول خبر داد و تاکید کرد: قطعا برابر ساختار جدید آموزشی هم محتوای دروس و هم رویکرد آموزشی تحول جدی را شاهد خواهد بود که تمهیدات این مهم به خوبی فراهم شده است.
آخوندی از برگزاری جشن قرآن در پایه اول ابتدایی به عنوان یکی از برنامه‌های امسال آموزش و پرروش خبر داد و یادآور شد: به منظور توسعه فرهنگ قرآنی، مدارس قرآن امسال دو برابر خواهند شد که شمار آنها به حدود 500 مدرسه خواهد رسید.
وی در همین رابطه خبر داد: امسال روز 12 مهر جشن قرآن ویژه دانش آموزان کلاس اول ابتدایی در مدارس استان برگزار می‌شود.
این مقام مسئول، تولید محتوای پیش دبستانی با رویکرد قرآنی و توسعه مدارس هوشمند را به عنوان بخشی از طرح‌های سال‌جاری نام برد که هدفگذاری لازم برای تحقق این امر فراهم شده است.
مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در پایان با اشاره به اهمیت اجرای پروژه مهر، اظهار داشت: هدف از اجرای پروژه مهر، تغییر نگرش برای ایجاد تحول و کارآمدی بیشتر در حوزه تعلیم و تربیت است که با تکیه بر مولفه‌های موثر و بهره‌گیری از خلاقیت و نوآوری بتوان فضایی مناسب و مستعد پرورش استعدادها را فراهم کرد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول