اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شهردار مشهد خبر داد:

تشکیل سازمان زیباسازی شهری در شهرداری مشهد

خبرگزاری فارس: سخنگوی شهردار مشهد از اضافه‌شدن سازمان زیباسازی به مجموعه معاونت معماری و شهرسازی شهرداری مشهد خبر داد.

تشکیل سازمان زیباسازی شهری در شهرداری مشهد
علی حامدمقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: در این راستا اقدامات اولیه برای افزوده‌شدن این سازمان به زیر مجموعه معاونت معماری و شهرسازی شهرداری مشهد صورت گرفته است که امیدواریم با تصویب شورای شهر شاهد تشکیل این سازمان در مجموعه شهرداری مشهد باشیم
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد با اشاره به اقدامات شهرداری مشهد در حوزه زیباسازی شهری گفت: در این راستا شهرداری مشهد در عرصه تولید نمادهای حجمی به عنوان یکی از شهرهای پیشتاز کشور است.
وی با اشاره به اینکه شهرداری مشهد از تولیدات هنرمندان و نیز آثار و نماد‌های حجمی موقت در ایام و مناسبت‌های خاص به منظور زیباسازی فضای شهری استفاده می‌کند، گفت: در این راستا شهرداری مشهد به دنبال بومی‌کردن این آثار با بهره‌گیری از توان هنرمندان استانی و مشهدی است که این امر در کاهش هزینه‌های تولید شده برای این آثار نقش بسزایی دارد.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد به صادرات آثار حجمی تولید شده به سایر استان‌های کشور اشاره کرد و گفت: شهرداری مشهد در نظر دارد تعدادی از آثار هنری تولید شده به دست هنرمندان استان را در شهرهای کشورهای همسایه در معرض دید علاقه‌مندان قرار دهد.
سخنگوی شهردار مشهد ادامه داد: بر این اساس و باتوجه به رایزنی‌های صورت گرفته از سوی شهرداری مشهد با مسئولان شهری لاهور پاکستان مقرر شد که مجسمه فردوسی در یکی از میادین اصلی این شهر نصب شود.
سخنگوی شهردار مشهد همچنین از نصب سردیس سرداران شهید در تمام خیابان‌هایی که به نام این شهدا مزین شده است خبر داد و گفت: در این راستا تاکنون در بیش از 30 خیابان شهر مشهد که به نام سرداران شهید مزین شده است سردیس شهدا نصب شده است.
وی در ارتباط با میزان اعتباراتی که برای ساخت این نمادهای حجمی از سوی شهرداری مشهد هزینه می‌شود، افزود: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد در حدود 100میلیون تومان برای اجرای انواع اقدامات صورت گرفته در حوزه زیباسازی اعم از نصب پرده‌های الوان تا تولید آثار حجمی در سال جاری هزینه می‌کند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول