اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج کارمندان خراسان جنوبی:

جهاد سازندگی در خط مقدم دفاع مقدس بود

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج کارمندان و کارگران سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: جهاد سازندگی نخستین ارگانی بود که در خط مقدم دوران هشت ساله دفاع مقدس حضور داشت.

جهاد سازندگی در خط مقدم دفاع مقدس بود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اکبر نوفرستی صبح امروز در جلسه گرامیداشت نخستین روز هفته دفاع مقدس در جمع کارکنان جهادکشاورزی خراسان جنوبی اظهار داشت: تمام جنگ‌هایی که از صدر اسلام تاکنون اتفاق افتاده است بیشتر آنها از بودجه اسلام علیه اسلام استفاده شده است.
وی افزود: جنگ عراق علیه ایران نمونه بارز این امر است که به وسیله مستکبران این دو کشور مسلمان جنگ علیه همدیگر را آغاز کردند.
فرمانده بسیج کارمندان و کارگران سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی نقش نیروهای مردمی در دفاع مقدس را نقش سازنده‌ای دانست و ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس به یاری خداوند و رهبری انقلاب اسلامی ادامه پیدا کرد و دستاوردهای مهمی برای نظام و انقلاب در پی داشت.
نوفرستی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی عراق علیه ایران 2 هزار و 887 روز طول کشید، تصریح کرد: در طول این مدت 793 روز رزمندگان اسلام با ارتش بعثی درگیر بودند و 207 روز نیروهای صدام با رزمندگان اسلام درگیر شدند.
وی با اشاره به دستاوردهای این جنگ افزود: کشته و زخمی شدن 381 هزار نفر از نیروهای دشمن، 72 هزار نفر اسیر، انهدام 371 فروند از هواپیماهای دشمن، 82 بالگرد، یک‌هزار و 700 دستگاه تانک، 478 قبضه توپ و 3 هزار و 363 خودروی نظامی از نیروهای بعثی به غنیمت گرفته شد.
فرمانده بسیج کارمندان و کارگران سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز وظیفه ما در قبال ایثارگری‌های رزمندگان و شهیدان سنگین است، افزود: لذا وظیفه داریم که حامی خون شهدا و پیرو منویات مقام معظم رهبری باشیم.
نوفرستی با اشاره به جنگ فرهنگی دشمن یادآور شد: دشمن در این جنگ بسیج شده است تا از طریق جنگ نرم کشور ما را آسیب‌پذیر کند لذا باید در مقابل این جنگ نرم دشمن هوشیار و آگاه بوده و نگذاریم که آسیبی به کشور ما وارد شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول