اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی:

95 درصد جمعیت خراسان جنوبی مشمول سهام عدالت می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر حدود 95 درصد جمیعت استان مشمول دریافت سهام عدالت شده‌اند که به میانگین کشوری نزدیک است.

95 درصد جمعیت خراسان جنوبی مشمول سهام عدالت می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید مهدی رمضانی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران اجرایی خراسان جنوبی به توزیع سهام عدالت در استان اشاره کرد و اظهار داشت: در این ارتباط 93 درصد جمعیت استان مشمول طرح توزیع شناخته شده‌اند و دعوتنامه سهام عدالت خود را دریافت کرده‌اند.
وی افزود: همچنین تعداد 2 هزار و 737 خانوار نیز در استان فرم ثبت‌نام را تکمیل کرده‌اند و هنوز دعوتنامه صادر نشده است که اگر این تعداد به تعداد مشمولان اضافه شود می‌توان گفت 95 درصد جمعیت استان جزو مشمولان سهام عدالت می‌شوند.
مدیر کل امور اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از چالش‌های اصلی نظام توزیع یارانه مصرف بی‌رویه انرژی بوده است و اصلاح رفتار مصرف‌کنندگان یکی از اهداف اصلی هدفمندی یارانه‌ها است که تا حدودی محقق شده است.
رمضانی به برخی از نتایج هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: به عنوان مثال در بخش آب در خراسان جنوبی با وجود افزایش هشت درصدی تعداد مشترکان استان در سال جاری کاهش پنج درصدی در مصرف آب را شاهد بودیم.
وی افزود: تاکنون بیش از 98 درصد جمعیت استان فرم اطلاعات اقتصادی خانوار را تکمیل کرده‌اند و بیش از 97 درصد جمعیت استان هم یارانه خود را دریافت کرده‌اند و تا کنون 213 میلیارد تومان طی شش مرحله به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.
مدیر کل امور اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی ادامه داد: یکی از نتایج واریز نقدی یارانه‌ها افزایش سپرده‌های بانک‌های دولتی استان است که در سال جاری افزایش 20 درصدی را در استان تجربه کرده است.
رمضانی تصریح کرد: افراد می‌توانند برای اصلاح اطلاعات یارانه‌ای خود به پلیس +10 مراجعه کنند تا اصلاحات لازم با مدارک مورد نظر صورت گیرد و برای اثبات عدم صلاحیت سرپرست نیز افراد باید به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها مراجعه کنند تا فرم‌های مورد نظر تکمیل و برای انجام این کار اقدام شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول