اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تایباد تاکید کرد:

ضرورت اتخاذ رویکرد فرهنگی در برنامه‌های دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: ‌فرماندار تایباد گفت: شهرستان تایباد به لحاظ موقعیت جغرافیایی در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارد که باید این امر تقویت شود.

ضرورت اتخاذ رویکرد فرهنگی در برنامه‌های دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد‌ به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد‌عارف عارفی با بیان این مطلب، اتخاذ رویکرد فرهنگی در برنامه‌های دفاع مقدس امسال را ضروری دانست و اظهار کرد: سراسر انقلاب اسلامی آکنده از حماسه‌آفرینی‌‌هایی است که با مرارت همراه بوده و عزت امروز کشور مرهون همین رشادت‌هاست.
عارفی تفاوت عمده برنامه‌های دفاع مقدس امسال با سال‌های گذشته را تلاش برای حفظ عظمت اسلامی کشور و انتقال آن به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب برشمرد و با اشاره به نام‌گذاری امسال به سال جهاد اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: توجه به جهاد اقتصادی و ابعاد آن در برنامه‌های امسال با این نگاه گنجانیده شده است تا از کمیت‌گرایی به سوی کیفیت‌گرایی سوق پیدا کنیم.
فرماندار تایباد اضافه کرد: شهرستان تایباد به لحاظ بافت جمعیتی تلفیقی، پیشینه عمیقی در مرزبانی از کشور و وطن‌پرستی دارد.
وی اعزام تیم سیار پزشکی به روستاهای محروم، همایش‌های فقهی بازار اسلامی، اخلاق و بصیرت، برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس، جنگ هنری بسیج هنرمندان، طرح تسنیم و بهشت را از جمله برنامه‌های دفاع مقدس امسال عنوان و خاطرنشان کرد: همچنین برنامه‌هایی مانند دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، انجام معاینات پزشکی رایگان بسیجیان، برگزاری نشست عفاف و حجاب، رژه نیروهای مسلح و غبار‌روبی مزار شهدا را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول