اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از هفته دفاع مقدس؛

نمایشگاه عکس دفاع مقدس لردگان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: در نخستین روز از هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس دفاع مقدس در ستاد ناحیه لردگان برپا شد.

نمایشگاه عکس دفاع مقدس لردگان به بهره‌برداری رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرمانده سپاه ناحیه لردگان بعد از ظهر امروز در مراسم گشایش این نمایشگاه اظهار داشت: حفظ یاد و خاطره رزمندگان اسلام و نمایش صحنه‌های جنگ تحمیلی در قالب عکس از مهم‌ترین اهداف برپایی این نمایشگاه است.
علیرضا اسحاقی با بیان اینکه این نمایشگاه عکس تا پایان هفته دفاع مقدس در ناحیه لردگان برپاست، گفت: بر همین اساس علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به ستاد ناحیه لردگان مراجعه کنند.
وی در ادامه با بیان اینکه آینده بشریت براساس فرهنگ دفاع مقدس رقم خواهد خورد، گفت: عظمت دفاع مقدس به این است که آینده‌ساز است و آینده بشریت بر اساس فرهنگ دفاع مقدس رقم خواهد خورد.
اسحاقی افزود: فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا و غدیر و زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است.
وی بیگانگان با فرهنگ دفاع مقدس را افرادی بی‌جان دانست و گفت: سرمنشأ چشمه بیداری اسلامی در جهان، انقلاب اسلامی و فرهنگ دفاع مقدس است.
اسحاقی با اشاره به دستاوردهای هشت سال جنگ تحمیلی، افزود: با شکست اُبهت دو ابرقدرت شرق و غرب و استیصال تمام دشمنان در دوران دفاع مقدس، اهداف زمان بندی شده رژیم صهیونیستی و توطئه از نیل تا فرات خنثی شد.
وی ادامه داد: اثبات کارآیی نظام جمهوری اسلامی و دستیابی به فناوری‌های نظامی دفاعی و احیای اقتدار ایران اسلامی از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس است.
اسحاقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با دلیری‌ها و مجاهدت‌های جوانان کشور شکل گرفت و استوار ماند، افزود: جوانانی که در هشت سال دفاع مقدس خالصانه جنگیدند، شیعیان واقعی هستند که تنها برای انجام تکلیف و تعهد خود به امامشان عازم جبهه‌های جنگ شدند.
وی  با اشاره به فداکاری‌ها و دلیری‌های جوانان در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: بسیاری از رزمندگان جبهه‌های جنگ جوانانی بودند که حتی به سن قانونی برای رفتن به جنگ هم نرسیده بودند، اما چنان رشادت و دلیری از خود نشان دادند که برای عده‌ بسیاری غیر قابل باور است.
فرمانده سپاه ناحیه لردگان گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس که انقلاب مرحله طفولیت خود را پشت سر می‌گذاشت و تمام دنیا برای ساقط کردن انقلاب متحد شده بودند، همین جوانان انقلابی برای عمل به تکلیف و فرامین امام (ره) و رهبر انقلاب، جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و به جبهه‌های جنگ عازم و با یاری خدا سر بلند از این میدان بیرون آمدند.
وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین نیاز امروز جامعه ما حضور همه‌جانبه و دلسوزانه کسانی است که در قبال نظام و شهدا احساس تعهد می‌کنند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول