اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله کعبی:

نباید با دفاع مقدس تشریفاتی برخورد شود

خبرگزاری فارس: عضو خبرگان رهبری گفت: نباید با مقوله دفاع مقدس تشریفاتی برخورد شود و روحیه جهادی و تفکر بسیجی باید در طول سال پرورش یابد و عملی شود.

نباید با دفاع مقدس تشریفاتی برخورد شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله عباس کعبی پنج‌شنبه شب در مراسم افتتاحیه نمایشگاه یاد یاران که به ‌مناسبت هفته دفاع مقدس در قم برپا شده است، دفاع مقدس را دلیل استحکام و وحدت جامعه اسلامی دانست و اظهار کرد: با گذشت 22 سال از دفاع مقدس، ملت بزرگ ایران با بازسازی عملیات‌های دفاع مقدس به ملتی مستحکم، منسجم و الگو با حرکت روبه جلو تبدیل شده است.
عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه دفاع مقدس سرچشمه خیرات و خوبی‌ها برای کشور بوده است، استقلال کامل و تمام عیار، وحدت و حفظ تمامیت ارضی، اقتدار دفاعی و توانایی بازدارندگی، تریج و تبلیغ فرهنگ بسیج و تغییر معادلات منطقه‌ای به ‌سود نظام را از جمله دستاوردهای دفاع مقدس برای کشور جمهوری اسلامی ایران دانست.
وی در ادامه افزود: دفاع مقدس امتیازاتی از جمله راهبرد نوین دفاعی امنیتی بر مبنای ایمان، فداکاری، ولایتمداری و ارزش‌های الهی، پایان دادن به عصر زورگویان جهان و شکست نقشه‌های دشمنان نظام به دنبال داشته است.
‌کعبی با بیان اینکه دفاع مقدس روحیه دین محوری، خودباوری، عزت و اقتدار را به ملت ایران هدیه داد، عنوان کرد: دفاع مقدس نسل امروز و فردای انقلاب را در برابر مخاطرات بیمه کرده است و این نسل‌ها هم نیز قدردان این نعمت هستند و اگر نگوییم بیش از ما، کمتر از ما برای این نظام دلسوزی نمی‌کنند.
وی حضور سربازان سپاه در جبهه مبارزه با ضدانقلاب شمال غرب کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: دفاع مقدس گنجینه بی‌پایان نعمات الهی است و هر کس که زندگی خدایی می‌خواهد باید خود را در مسیر عظمت روحی مجاهدان اسلام و دفاع مقدس قرار دهد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ارتباط با هفته دفاع مقدس اظهار کرد: نباید با مقوله دفاع مقدس تشریفاتی برخورد شود و روحیه جهادی و تفکر بسیجی باید در طول سال پرورش یابد و عملی شود.
وی با اشاره به اهمیت فرهنگ و تفکر بسیجی در نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: شاخص اصلی برای تفکر بسیجی، اخلاص و معامله با خداوند است و وفاداری به ولی فقیه و ولایت پذیری از شروط داشتن تفکر بسیجی است.
‌کعبی خدمت صادقانه به مردم، از جان گذشتگی برای اسلام و انقلاب و تلاش پیگیر در تمام زمینه‌های نظامی و فرهنگی را از جمله دیگر شرایط داشتن تفکر و فرهنگ بسیجی دانست.
انتهای پیام/ج20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول