اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برپایی 35 غرفه تخصصی صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در رشت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه دفاع مقدس با برپایی 35 غرفه تخصصی و فرهنگی در رشت افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در رشت
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نمایشگاه دفاع مقدس شامگاه پنجشنبه با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی گیلان در محل پارک دانشجوی این شهر افتتاح شد. 
در این نمایشگاه که با شرکت 35 نهاد فرهنگی و نظامی برگزار شده، آثار فرهنگی، هنری و نظامی دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده و همه روزه تا پایان هفته دفاع مقدس برای بازدید عموم دایر است.
فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی دقیق و کامل و جدیت عمل، کاری کرد تا جوانان و نوجوانان به ادبیات دفاع مقدس معرفت یای‌بند شوند و بدانند که افتخار داریم عزت و منزلت ما از ایثار و گذشت بسیجیان و رزمندگان دوران سرنوشت‌ساز و طلایی دفاع مقدس حاصل شده است.
هامون محمدی افزود: امروز ما وظیفه داریم سنت شهدا و رزمندگان را در جامعه نهادینه کنیم و تمام دستگاه‌های اجرایی به اندازه توان خود باید در این راستا گام بردارند.
وی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در شکوفایی ادبیات دفاع مقدس تلاش مضاعف داشته باشند و بدانیم که فاصله از آن فرهنگ، آسیب جدی برای جامعه دینی‌مان را در بر دارد.
این مسئول، تحمیل کردن هشت سال جنگ به ایران را یک حرکت هماهنگ از طرف قدرت‌های استکباری بود که می‌خواستند به این انقلاب و کشور ضربه وارد کنند.
وی گفت: با حضور جوانان رشید ایران اسلامی در صحنه‌های هشت سال دفاع مقدس، آنها نتوانستند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.
محمدی با بیان اینکه امروز استکبار جهانی و حامیان او بار دیگر به فکر ضربه زدن به ایران اسلامی هستند، اذعان داشت: با هوشیاری و بیداری ملت ایران هرگز نمی‌توانند به اهداف خود دست پیدا کنند.
وی خاطرنشان کرد: رزمندگان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس و در تمام میادین جنگی حضور موفق داشتند که نتیجه آن، پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس بود. 
فرمانده سپاه قدس گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: باید از دستاوردها و ارزش‌های بلند انقلاب اسلامی ایران با تبعیت از فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری حراست و پاسداری کنیم. 
وی افزود: امروز وظیفه ماست که راه شهدا را ادامه دهیم و به وصیتنامه‌های آنان عمل کنیم و لحظه‌ای از یادشان غافل نشویم.
محمدی حفظ حرمت خون شهدا در جامعه اسلامی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: باید فرهنگ شهید و شهادت را در جامعه گسترش دهیم. 
وی به جنگ نرم دشمنان و استکبار جهانی علیه ایران اشاره کرد و ادامه داد: مهم‌ترین وظیفه امروز افرادی که به نحوی می‌تواند در حفظ ارزش‌های اسلامی تلاش کنند این است که مانند دوران دفاع مقدس به صحنه بیایند و جلوی تهاجمات فرهنگی دشمن را بگیرند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول