اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج خراسان رضوی خبر داد:

افتتاح نمایشگاه عکس هنرمندان بسیجی

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس هنرمندان بسیجی افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه عکس هنرمندان بسیجی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد کمالی عصر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه عکس هنرمندان بسیجی که در سالن حوزه هنری برگزار شد، اظهار داشت: از 1600 عکس فرستاده شده توسط هنرمندان بسیجی20 اثر منتخب از5 عکاس به این نمایشگاه راه پیدا کرده است.
وی افزود: عکس‌های ارسال شده در غالب موضوعات دفاع مقدس ورشادت دلیرانه مردان این انقلاب در دوران 8سال دفاع مقدس می باشد.
کمالی همچنین قالب اندازه این عکس‌ها را در7500  عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه نیز در سال گذشته با همین موضوع توسط  بسیج خراسان رضوی برگزار شد.
مسئول بسیج خراسان رضوی با بیان این مطلب افزود: همزمان با افتتاح این نمایشگاه در شهرستان‌های اطراف استانن یشابور، سبزوار و چناران برای شناخت بیشتر مخاطبان نسل سوم این انقلاب برپا شد.
کمالی افزود: هنرمندان بسیجی با سفر به مناطق غرب کشور رشادت‌های شهیدان، ایثارگران و جانبازان در غالب هنر در این نمایشگاه به تصویر گذاشتند.
وی خاطرنشان کرد: اگر این مردان انقلاب با دشمنان مبارزه نکرده بودند، تمام خاک ملت ایران به دست محاصره دشمنان افتاده بود.
مسئول بسیج خراسان رضوی ابراز داشت: این سازمان دارای کانون‌های مختلف شعر، فیلم، عکس، موسیقی و هنرهای تجسمی به صورت در حال فعالیت هستند.
وی افزود: در سازمان بسیج خراسان رضوی جشنواره‌های مختلف کشوری و استانی شرکت کرده و هنرمندان توانسته آثار مطلوبی را ارائه دهند.
کمالی همچنین به برگزاری اختتامیه جشنواره شعر که دراستان زاهدان برگزار می‌شود، خبرداد و گفت: از 31 استان به همراه استان خراسان رضوی در  4 تا 7مهر سال در این اختتامیه شرکت می‌کنند.
وی تصریح کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی همزمان با موج بیداری در جهان اسلام نقشه دشمنان را برای نابودی کشورهای اسلامی خنثی خواهد کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول