اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مشهد صورت گرفت؛

شرکت 80 ناشر در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس

خبرگزاری فارس:بیش از 80 ناشر از شهرهای مختلف کشور در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس مشهد حضور یافته‌اند.

شرکت 80 ناشر در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، یک روز مانده به افتتاح نمایشگاه، ناشران فعال در حوزه کتاب دفاع مقدس با حضور در نمایشگاه و غرفه چینی غرفه‌های خود حال و هوایی خاص به مجتمع فرهنگی آیه‌ها، محل برگزاری این نمایشگاه بخشیدند.
ناشران که بعد از ورود به مشهد مستقیما به محل برگزاری نمایشگاه آمده بودند، با وجود خستگی راه بلافاصله پس از رسیدن به مجتمع آیه‌ها و تحویل گرفتن غرفه خود، مشغول به غرفه‌چینی و آماده‌سازی آن برای روز افتتاح شدند.
بر اساس این گزارش، بیش از 80 ناشر از شهرهای مختلف کشور در این نمایشگاه حضور یافته‌اند که در نخستین در حاشیه این نمایشگاه نیز غرفه بیداری اسلامی، فتنه سال 88  و محصولات فرهنگی و بازی‌های رایانه ای نیز به ارائه خدمات به بازدیدکنندگان می پردازد که یک روز مانده به برگزاری این نمایشگاه، مراحل پایانی آماده سازی این غرفه‌ها نیز در حال انجام شدن است.
دومین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس از  روز یکشنبه سوم مهرماه به مدت 8 روز آماده استقبال از علاقه‌مندان به آثار حوزه دفاع مقدس است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول