اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

مدیرعامل شرکت برج میلاد تهران خبر داد:

برج میلاد میزبان مسابقه پله‌نوردی جوانان در هفته دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت برج میلاد تهران گفت:مسابقه پله‌نوردی برج میلاد در گروه سنی جوانان با طی مسافت هزار و 693 پله در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

برج میلاد میزبان مسابقه پله‌نوردی جوانان در هفته دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری فارس، رحیم مطهرنژاد با بیان این مطلب افزود: با توجه به آغاز سال تحصیلی و آشنایی دانش آموزان و دانشجویان با برج میلاد تهران به عنوان مهم‌ترین نماد معماری، هنری و فرهنگی کشور، بازدید از پنجمین برج بلند مخابراتی ـ تلویزیونی با تخفیف ویژه‌ای امکانپذیر است.

وی افزود: دانش آموزان و دانشجویان می‌توانند به صورت گروهی و با معرفی‌نامه دانشگاه یا مدرسه از تخفیف 20 درصدی بازدید از برج میلاد تهران استفاده کنند.

به گفته مطهرنژاد، دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی و دانشجویان می توانند از 15 مهر از بخش های مختلف برج میلاد تهران همچون سکوی دید باز در ارتفاع 280 متری با تخفیف ویژه بازدید کنند، همچنین بازدید از گالری‌های برج میلاد رایگان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت برج میلاد تهران درباره علت تخفیف ویژه به دانش آموزان توضیح داد: جذب جوانان و تلاش برای ایجاد محیطی سالم، هدفمند و پرنشاط یکی از اهداف و اولویت‌های فرهنگی این مجموعه است و بر همین اساس، با آغاز سال تحصیلی جدید تخفیف 20 درصدی برای دانش آموزان و دانشجویان در نظر گرفته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: برج میلاد تهران همه روزه از ساعت 9 تا 21، حتی در روزهای تعطیل، میزبان بازدیدکنندگان است و تمامی مدارس و دانشگاه‌ها می توانند برای رزرو بازدیدهای گروهی خود با شماره 84361505 تماس بگیرند.

برگزاری مسابقه پله‌نوردی در برج میلاد تهران

مدیر عامل برج میلاد تهران همچنین، ضمن تشریح برنامه‌های هفته دفاع‌مقدس در محل این برج، گفت: مسابقه پله‌نوردی برج میلاد در گروه سنی جوانان با طی مسافت هزار و 693 پله در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

مطهرنژاد با بیان اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی در برج میلاد تهران برگزار می‌شود، گفت: برگزاری نمایشگاه عکس با مضمون رشادت‌های جوانان کشور در طول هشت سال دفاع مقدس در گالری‌های هنری برج میلاد از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از فرماندهان، پیشکسوتان، خانواده و فرزندان شهید و ایثارگر نخبه در برج میلاد، تصریح کرد: با همکاری موزه شهدای تهران، مراسم رونمایی از آثار نفیس و ماندگار فرهنگی سرداران دفاع مقدس در موزه گنبد آسمان برج میلاد تهران برگزار می‌شود. 

مدیر‌عامل برج میلاد تهران افزود: برگزاری نشست‌های تخصصی هفته دفاع مقدس با موضوعاتی چون موسیقی جنگ‌، حقوق جنگ، تاریخ جنگ، ادبیات دفاع مقدس، زن و دفاع مقدس، محیط زیست و جنگ، اقتصاد جنگ و مواردی از این دست، در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برپایی تئاتر خیابانی در گذرگاه برج میلاد با موضوع دفاع مقدس گفت: نمایشگاه دفاع مقدس با نصب المان‌ها و نمادهای جنگ در گذرگاه برج میلاد تهران برگزار می‌شود و در کنار آن تبلیغات محیطی با موضوع هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول