اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان خبر داد:

عدم مشکل سوخت‌رسانی به کشاورزان در فصول سرد

خبرگزاری فارس: مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: کشاورزان استان در دو فصل سرد سال با هیچ نوع مشکلی در زمینه سوخت روبه‌رو نمی‌شوند.

عدم مشکل سوخت‌رسانی به کشاورزان در فصول سرد
اصغر محسن‌زاده کرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به مصرف بهینه سوخت در بخش کشاورزی و اصلاح سیستم‌هایی که مصرف سوخت دارند، بیان داشت: نقاط و مکان‌هایی که از سوخت در زمینه فعالیت‌های کشاورزی استفاده می‌کنند باید تا حد امکان در مصرف سوخت صرفه‌جویی کرده و بهینه مصرف کنند.
وی با اشاره به توزیع و مصرف سوخت در بخش کشاورزی استان اصفهان افزود: از میزان 48 میلیون لیتر نفت گاز حمایتی اختصاص یافته به منظور سه ماه دوم سال جاری به بخش کشاورزی استان تا تاریخ 30 مرداد ماه حدود 85درصد معادل 41 میلیون لیتر از سهمیه بخش کشاورزی توزیع شده است.
مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان ادامه داد: این مقدار سوخت توزیع شده بر اساس دستورالعمل‌های تخصیص سوخت، طی دو ماه اول، توسط مدیریت‌های جهاد کشاورزی در شهرستان‌های استان بین مصرف‌کنندگان عمده و خرد بخش کشاورزی استان توزیع شده است.
وی با اشاره به اینکه سهمیه سوخت یارانه‌ای در استان تا کنون  به ۵۵ میلیون لیتر رسیده است، اضافه کرد: در این یک ماه اخیر نیز تا ۲۱ شهریور ماه جاری ۴۷ میلیون و ۵۰هزار لیتر نفت گاز بین بهره‌برداران بخش کشاورزی استان توزیع شده که تا روزهای آینده دیگر سوخت‌های باقی‌مانده تخصیصی‌ از طرف شرکت پخش فرآورده‌های نفتی میان متقاضیان توزیع می‌شود.
محسن‌زاده کرمانی تصریح کرد: در روزهای آینده نیز با توزیع شدن 7 میلیون مقدار سوخت باقی‌مانده دیگر هیچ نوع کمبودی در زمینه سوخت یارانه‌ای برای کشاورزان ایجاد نمی‌شود.
وی گفت: این نوع سوخت تاکنون برای مصرف‌کنندگان بخش کشاورزی در استان اصفهان از قبیل مرغداری‌ها، دامداری‌ها، گلخانه‌ها، چاه‌های کشاورزی و ماشین‌آلات کشاورزی و کارخانه‌های صنایع تبدیلی کشاورزی که دارای مجوز از سازمان جهاد کشاورزی توزیع شده است.
مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان ادامه داد: پیش‌بینی‌هایی صورت گرفته که در سه ماهه سوم و چهارم سال نیز با کمبود سوخت کشاورزان استان روبه‌رو نشوند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول