اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس دامغان خبر داد:

اجرای 14 پروژه عمرانی پلیس در دامغان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس دامغان از در دست اجرا بودن 14 پروژه عمرانی پلیس در شهرستان دامغان خبر داد.

اجرای 14 پروژه عمرانی پلیس در دامغان
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، غلام‏رضا کاظم‏زاده ظهر امروز در نشستی با نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان اظهار داشت: دو پروژه مسکن ویژه پرسنل نیروی انتظامی شهرستان دامغان که هر کدام در 160 و هشت واحد در حال ساخت است، دارای 50 درصد پیشرفت فیزیکی بوده و تا دهه مبارک فجر امسال به بهره‏برداری می‏رسد.
وی اضافه کرد: واحدهای مسکن پرسنل نیروی انتظامی شهرستان دامغان در واحدهای 75 متر مربع در دست احداث بوده که از 15 فروردین ماه امسال عملیات اجرایی این پروژه‏ها آغاز می‏شود و برای تکمیل نمایی آنها، 42 میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.
رئیس پلیس شهرستان دامغان به دیگر پروژه‏های در دست اجرای نیروی انتظامی در شهرستان دامغان اشاره کرد و افزود: ساختمان وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان در زمینی به مساحت یک‏هزار و 175 متر مربع و با اعتبار حدود 18 میلیارد ریال در دست احداث بوده و تاکنون این پروژه 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی تصریح کرد: احداث ساختمان جدید فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان در زمینی به مساحت یک‏هزار و 275 متر مربع و با پیشرفت فیزیکی 60 درصد در حال ساخت است.
رئیس پلیس شهرستان دامغان اضافه کرد: تاکنون برای احداث این پروژه، 2 میلیارد ریال اعتبار اختصاص پیدا کرده و برای تکمیل نهایی آن به 6میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است.
وی گفت: همراهی و همکاری مسئولان نیروی انتظامی در ارائه خدمات به مردم کمک می‏کند و باید این همراهی و همکاری روز به روز تقویت شود.
کاظم‏زاده همچنین در این نشست گزارشی از فعالیت‏های پنج ماهه نخست سال جاری نیروی انتظامی در شهرستان دامغان ارائه کرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول