اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت گرفت؛

معرفی 1062 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی کرمان گفت: در نیمه نخست سال جاری 30 هزار و 338 پرونده برای واحدهای صنفی در کرمان تشکیل و تخلف در یک‌هزار و 62 پرونده مشخص و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

معرفی 1062 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی کرمان
فتح‌الله مویدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: 38 نفر بازرس اتحادیه‌های امور تولیدی و امور صنفی توزیعی و خدماتی کرمان به صورت دو نفره از واحدهای صنفی بازدید می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه اتحادیه در شهرستان کرمان دارای نماینده است، ‌افزود: بازرسان با تخلفاتی مانند گران‌فروشی، احتکار و کم‌فروشی برخورد می‌کنند.
مویدی با بیان اینکه بیشتر شکایت مردم کرمان در زمینه ارزاق عمومی سبد خانوار است، تصریح کرد: میوه‌فروشان و فروشندگان مواد پروتئینی و لبنی بیشترین تعداد شکایت مردمی در کرمان را به خود اختصاص داده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: نیروهای بازرسی اتحادیه در زمینه کالاهای قاچاق با اداره ‌کل دخانیات استان کرمان همکاری دارند.
مویدی بیان داشت: در نیمه نخست سال جاری 30 هزار و 338 پرونده برای واحدهای صنفی در کرمان تشکیل شده است که تخلف در یک‌هزار و 62 پرونده مشخص شده و این پرونده‌ها به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
وی با اشاره به اینکه برای تعدادی از متخلفان توسط شاکیان خصوصی تشکیل پرونده داده شده، افزود: بیشتر پرونده‌ها توسط بازرسان تشکیل شده است.
مویدی با بیان اینکه همکاری مردم کرمان در زمینه اعلام تخلف واحدهای صنفی مناسب نیست، تصریح کرد: مردم هر زمان که تخلفی را در یکی از واحدهای صنفی مشاهده کردند به اتحادیه اعلام کنند و اطمینان داشته باشند که به شکایت آنها رسیدگی می‌شود.
وی گفت: به شدت با افراد متخلف برخورد و در صورت تکرار تخلف واحد مذکور تعطیل می‌شود.
مویدی با بیان اینکه علاوه بر این بازرسان افراد دیگری نیز به عنوان بازرس افتخاری با اتحادیه همکاری دارند، بیان داشت: بعضی از این بازرسان خانم‌هایی هستند که برای بازرسی به واحدهای صنفی می‌روند که ورود آقایان ممنوع است.
وی بیان کرد: کرمان در زمینه بازرسی از استان‌های فعال در کشور است و سامانه اتحادیه به شماره 10002782 به صورت شبانه‌روزی فعال است و به شکایت مردم رسیدگی می‌کند.
مویدی نبود هماهنگی در نرخ‌گذاری کالاها در استان‌های مختلف کشور را از مشکلات ویژه اصناف برشمرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول