اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 20 روز پایانی شهریور ماه صورت گرفت؛

تشرف 200 هزار زائر به امامزاده حسین(ع) طبس

خبرگزاری فارس: تنها در 20 روز پایانی شهریور ماه امسال، بیش از 200 هزار نفر به آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) در طبس مشرف شدند.

تشرف 200 هزار زائر به امامزاده حسین(ع) طبس
به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، به نقل از روابط عمومی موسسه آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) طبس و آرامگاه شهید آیت‌الله مدرس(ره) کاشمر، طی 20 روز پایانی شهریور ماه سال جاری بیش از 200 هزار نفر زائر به آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) در شهرستان طبس مشرف شدند.
آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) طبس با ایجاد فضایی معنوی و روحانی و فراهم کردن تسهیلات اقامتی از قبیل غرفه با امکانات اولیه، سوئیت مفروش و مجهز، باغ رضوان با چشم‌اندازی قابل‌تحسین و آشپزخانه‌های عمومی با تجهیزات کامل آشپزی به‌طور شبانه‌روزی به ارائه خدمات ویژه به زائران می‌پردازد.
ارشاد و راهنمایی زائران، تبلیغات و توزیع محصولات فرهنگی، ارائه آب سرد و شیرین در قالب دو باب سقاخانه، فروشگاه محصولات فرهنگی و مواد غذایی، کارگاه آموزشی مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه، دارالشفاء، پاسگاه، گرمابه رضوان، پارک بازی کودکان، سرویس‌های بهداشتی، فضای سبز، اشجار و نخیلات و ... نیز از دیگر خدمات و امکانات آستان مبارک امامزاده حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) طبس برای ارائه به خیل عظیم زائران و مسافران اقصی نقاط کشور که قصد تشرف و آستان‌بوسی حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) دارند است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول