اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سازمان بسیج کارگری و کارمندی آذربایجان‌شرقی:

دفاع مقدس دوران مجد و عظمت بشریت است

خبرگزاری فارس: فرمانده سازمان بسیج کارگری و کارمندی آذربایجان‌شرقی گفت: باید از دوران دفاع مقدس به عنوان دوران مجد و عظمت بشریت یاد کنیم.

دفاع مقدس دوران مجد و عظمت بشریت است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا رضوانی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران، بسیجیان و کارکنان شرکت گاز استان که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: در طول 400 سال گذشته تنها نبردی که وجبی از خاک ایران در آن جدا نشد، دفاع مقدس بود که جوانان ایران اسلامی به تاسی از سالار شهیدان و رهبری پیامبرگونه امام راحل پوزه متجاوزان را به خاک ذلت مالیدند.
وی گفت: دفاع مقدس پرواز بشریت به عرش الهی بود و توانست جلوه‌هایی خلق کند که انسان‌های خاکی به درجه‌ای اعلی دست یافتند و در تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی جاودانه شدند.
فرمانده سازمان بسیج کارگری و کارمندی آذربایجان‌شرقی افزود: شهدا وسیله قرب الهی هستند و نباید هفته دفاع مقدس صرفاً با مراسمی خشک و بی‌روح برگزار شده و سبک شمرده شود.
وی با بیان اینکه جوانان سلحشور ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع جانانه و مقتدرانه در مسیر حفظ و اعتلای نظام و حراست از مرزهای این سرزمین از هیچ تلاشی فروگذاری نکردند، اظهار داشت: ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس در مقابل دشمن اجیر شده استکبار که مجهز به پیشرفته‌ترین سلاح ها بودند موجب استحکام پایه‌های انقلاب شد. 
رضوانی در ادامه از دوران دفاع مقدس به عنوان دورانی شگفت‌ساز یاد کرد و گفت: باید تحلیل کنیم و ببینیم آزادگان در این دوران چه کشیدند، زخمی که بر تن مجروحان وارد شد و هنوز بر جسم خیلی از آنها دیده می‌شود که هیچ چیز این زخم‌ها را التیام نمی‌بخشد، برای چه بود و امروز تکلیف ما در قبال این همه فداکاری و ایثار چیست.
وی تاکید کرد: دفاع مقدس هفته گرامیداشت افتخار‌آفرینی‌های ملت به پا خاسته است، سلحشورانی که در طول هشت سال در حفاظت و حراست از مرزهای عزت و شرف خود تا پای جان ایستادگی و مقاومت کردند.
فرمانده سازمان بسیج کارگری و کارمندی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: باید از دوران دفاع مقدس به عنوان دوران مجد و عظمت بشریت یاد کنیم چرا که دفاع مقدس دوران بازگشت شکوه به اعتقادات دینی ملتی سرافراز است.
وی تصریح کرد: رزمندگان ما به شایستگی ثابت کردند با اتکابه دین می‌شود مدیریت کرد، دفاع کرد و روی پای خود ایستاد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول