اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور استان یزد خبر داد:

افتتاح 4 طرح عمرانی در دانشگاه پیام نور مهریز

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور استان یزد از افتتاح چهار طرح عمرانی در آینده‌ای نزدیک در دانشگاه پیام نور مهریز خبر داد.

افتتاح 4 طرح عمرانی در دانشگاه پیام نور مهریز
به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، عباس کلانتری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور مهریز از افتتاح چهار طرح عمرانی و اضافه شدن چهار رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور مهریز خبر داد.
وی افزود: در سال جاری چهار رشته در مقطع کارشناسی ارشد شامل ادبیات فارسی، زبان فارسی، معارف اسلامی و جغرافیا به رشته‌های دانشگاه پیام نور مهریز اضافه شده و در حال پذیرش دانشجوست.
کلانتری خاطرنشان کرد: سال آینده نیز چهار رشته کارشناسی ارشد دیگر از جمله ریاضی، فیزیک، زبان انگلیسی و تفسیر قرآن کریم به رشته‌های این دانشگاه اضافه خواهد شد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه برنامه تخصصی شدن مراکز را در دستور کار داریم در آینده با توجه به رویکردی که در مقطع کارشناسی ارشد داریم، دانشگاه پیام نور مرکز مهریز در رشته‌های الهیات، زبان و ادبیات فارسی و انگیلسی و علوم پایه، تخصصی خواهد شد.
کلانتری در مورد عملیات عمرانی در دست اجرا در دانشگاه پیام نور مهریز عنوان کرد: هم‌اکنون در این دانشگاه دو پروژه در حال اجراست که به زودی افتتاح می‌شود.
وی افزود: مجتمع فرهنگی که بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود و دیگری سر در دانشگاه است که تکمیل شده و به زودی بهره‌برداری می‌شود.
کلانتری خاطرنشان کرد: دو طرح دیگری که اعتبار خوبی برای آن در نظر گرفته شده، سالن چند منظوره ورزشی با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال و طرح جامع محوطه‌سازی و حصارکشی است که در سال 90 تکمیل می‌شود و به بهره‌برداری خواهد رسید.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه پیام نور استان یزد نیز در این مراسم رویکرد فرهنگی را مهم‌ترین برنامه دانشگاه‌های پیام نور عنوان و بر آن تاکید کرد.
حجت‌الاسلام سیدمهدی صدرالساداتی بیان داشت: دانشگاه‌ها باید به تولید فرهنگ و حراست از فرهنگ‌های ناب و اصیل بپردازند و آن را به جامعه تزریق کنند.
در این مراسم از تلاش‌های علیرضا دهقان‌پور تقدیر و محسن زارع‌زاده به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور مهریز معرفی شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول