اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس؛

تجدید میثاق هنرمندان هرمزگانی با شهدای دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دفاع مقدس هنرمندان و مسئولان حوزه فرهنگ هرمزگان با غبارروبی گلزار شهدا با گلگون کفنان هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

تجدید میثاق هنرمندان هرمزگانی با شهدای دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عصر امروز در آیین غبارروبی گلزار شهدای بندرعباس ضمن تقدیر از حضور هنرمندان گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها، سلحشوری‌ها و استقامت مردم ایران در مقابل متجاوزان و دشمنان است.
حجت‌الاسلام علی مریدی‌زاده افزود: رزمندگان ایران اسلامی در این مدت نشان دادند تا پای جان از خاک، ناموس و وطن خود دفاع می‌کند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد: هنرمندان واقعی جامعه ایران اسلامی شهیدان و خانواده معظم آنها است زیرا شهدا با نثار خون خود بزرگترین اثر هنری را برای نسل‌های آینده به جای نهادند.
مریدی‌زاده بر آگاهی کامل هنرمندان در مواجهه با تهاجمات فرهنگی دشمنان تاکید کرد و بیان داشت: هم‌اکنون سخت‌ترین تهاجمات دشمن در حوزه فرهنگی است و وظیفه همه هنرمندان است که با آگاهی و بصیرت کامل با تقویت خود دشمنان را ناامید سازند.
وی تلاش و همت هنرمندان در راستای مبارزه با دشمنان را مجاهدت در راه خدا دانست و افزود: فرهنگ و هنر برنده‌ترین سلاح است و هنرمندان بهتر از گروه‌های دیگر می‌توانند از این سلاح قوی استفاده کنند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود از توزیع بیش از 2 هزار لوح فشرده آثار فاخر موسیقی دفاع مقدس بین رانندگان و خطوط بین شهری هرمزگان خبر داد.
مریدی‌زاده در این خصوص بیان داشت: تاثیر دفاع مقدس بر فرهنگ و هنر به ویژه موسیقی بسیار عمیق و گسترده است به گونه‌ای که بسیاری از هنرمندان مطرح موسیقی کشور با آغاز جنگ برای روحیه بخشی به رزمندگان و مردم آثار ماندگاری را خلق کردند.
وی افزود: این لوح فشرده گزیده‌ای از بهترین آثار موسیقیایی هنرمندان کشور است که با همکاری دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه شده که در سطح وسیعی از استان در حال توزیع است.
مریدی‌زاده خاطرنشان کرد: علاوه بر این 2 هزار لوح فشرده بیش از 15 هزار لوح دیگر نیز آماده توزیع است که میان دانشگاه‌ها، مدارس، ادارات استان، کتابخانه‌ها، اماکن عمومی و ... توزیع خواهد شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول