اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی با حضور مسئولان استان بوشهر و دشتستان انجام شد؛

بهره‌برداری از 6 پایگاه مقاومت بسیج در دشتستان

خبرگزاری فارس: در آیینی باشکوه با حضور مسئولان ارشد دشتستان و استان بوشهر، 6 ساختمان پایگاه مقاومت بسیج در دشتستان افتتاح شد.

بهره‌برداری از 6 پایگاه مقاومت بسیج در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، فرماندار دشتستان در آیین بهره‌برداری همزمان از شش پایگاه مقاومت بسیج اظهار داشت: بدون تردید بازخوانی خاطرات دفاع مقدس و یادآوری رویدادهای این حماسه عظیم امری بسیار مهم است و موجبات گسترش روحیه ایثار می‌شود.
وی افزود: نبرد مقدس و هجوم دشمن به میهن انقلاب اسلامی در شرایطی آغاز شد که هنوز سازمان‌های دولتی انقلاب و بسیاری از ارتباطات دیپلماتیک بین ما و دیگر کشورها شکل نگرفته بود و در این نبرد 35 کشور به طور مستقیم و 100 کشور نیز بطور غیرمستقیم از صدام بعثی حمایت کردند و تلاش برای شکست نظام اسلامی را کلید زدند. 
فرماندار دشتستان تصریح کرد: اسلام‌خواهی و اسلام‌گرایی و همچنین هدایت و رهبری پیامبرگونه رهبر انقلاب اسلامی و وحدت و همدلی امت اسلام از مهم‌ترین رموز موفقیت و سربلندی ایران در جنگ تحمیلی بوده است.
خسروی خاطرنشان کرد: بسیج مولود این سه مشخصه الهی در همه صحنه‌های انقلاب بوده و هست و در هر صحنه‌ای که بر بسیج تکیه شد ما توانسته‌ایم پیروزی‌های شگرفی را بدست آوریم. 
وی اضافه کرد: سپاه و بسیج از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تاکنون همواره در صحنه حاضر بوده و حتی یک لحظه هم بیکار ننشسته و تلاش بسیجیان عزیز در موفقیت‌های کشور بی‌نظیر بوده است.
فرماندار دشتستان بر برنامه‌ریزی بیشتر برای توسعه و عمران و آبادی منطقه تاکید کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای تخصیص اعتبارات ویژه عمرانی و فرهنگی و ورزشی به دو محله علی‌آباد و حسین‌آباد برازجان انجام شده است.
وی افزود: اعتبار لازم برای ایجاد دو مجموعه فرهنگی و دو سالن ورزشی در هر دو منطقه علی‌آباد و حسین‌آباد برازجان پیش‌بینی شده است.
فرماندار دشتستان یادآور شد: همه باید دست به دست هم بدهیم و با همکاری و تلاش دسته‌جمعی برای رشد و توسعه ایران اسلامی فعالیت کنیم.
بر اساس این گزارش عصر امروز در آیینی با حضور مسئولان استان بوشهر و دشتستان، شش ساختمان پایگاه مقاومت بسیج شامل پایگاه مقاومت بسیج امام حسن(ع) عیسوند، مالک اشتر برازجان، فتح‌الفتوح زیارت، ثارالله برازجان، ریحانه‌النبی خواهران برازجان و لااله‌الا‌الله ذکریایی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول