اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان بوشهر:

27 پایگاه مقاومت بسیج در استان بوشهر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی سپاه استان بوشهر گفت: اعلام کرد: احداث 64 پایگاه مقاومت بسیج از سال گذشته آغاز شده که در ششمین روز از هفته دفاع مقدس 27 پایگاه مقاومت بسیج به صورت هم‌زمان در سطح استان افتتاح شده است.

27 پایگاه مقاومت بسیج در استان بوشهر افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم ،ناصر دولاح سه شنبه شب به مناسبت هفته دولت و افتتاح هم‌زمان پایگاه‌های مقاومت بسیج استان در روستای عالی چنگی اظهار کرد: دفاع مقدس نماد عزت، سربلندی، بصیرت و آگاهی این ملت در برابر تمام قدرت‌های استکباری است.
وی به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداخت و بیان کرد: در این هفته 42 برنامه در حوزه‌ها و پایگاه‌های سطح شهرستان تنگستان با حضور پرشور مردم و فعالین بسیجی با موفقیت اجرا شد.
دولاح به فعالیت‌های عمرانی بسیج سازندگی نیز اشاره و افزود: در سال جهاد اقتصادی و با پشتیبانی واحد مهندسی سپاه امام صادق (ع) استان توجه ویژه‌ای به احداث ساختمان‌های پایگاه مقاومت بسیج در سطح استان شده است.
وی با بیان اینکه 27 پایگاه به صورت هم‌زمان افتتاح شده اعلام کرد: احداث 64 پایگاه مقاومت بسیج از سال گذشته آغاز شده که در ششمین روز از هفته دفاع مقدس با افتتاح پایگاه مقاومت سردار شهید عالی زنده بودی روستای قباکلکی و پایگاه مقاومت شهید بهشتی روستای عالی چنگی، 25 پایگاه دیگر نیز در سطح استان افتتاح شده است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه استان بوشهر اضافه کرد: در شش ماهه دوم سال نیز عملیات اجرایی چندین پایگاه مقاومت آغاز می‌شود.
وی عنوان کرد: احداث پنج حوزه مقاومت بسیج نیز در دست اجرا است که تا کنون بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
ساختمان پایگاه مقاومت سردار شهید عالی زنده بودی روستای قباکلکی  با 110 متر مربع زیربنا و 180 میلیون ریال اعتبار کمک‌های مردمی و پایگاه مقاومت شهید بهشتی روستای عالی چنگی با 75 متر مربع زیربنا و اعتبار 140 میلیون ریال احداث و افتتاح شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول