اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نهبندان:

تخریب تفکر بسیجی از توطئه‌های جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان با بیان اینکه تخریب تفکر بسیجی از توطئه‌های جنگ نرم است، گفت: در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن نیز باید همین فرهنگ‌ها را سرلوحه کار خویش قرار دهیم.

تخریب تفکر بسیجی از توطئه‌های جنگ نرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، محمود‌رضا بخشی سه‌شنبه‌شب در همایش سران قبایل و طوایف عشایر نهبندان که در روستای چاهشند برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) در ارتباط با عشایر جمله‌ای با محتوا می‌فرمایند که عشایر ذخایر انقلاب هستند و این جمله در تمامی زمان‌ها و دوران کارآیی داشته و دارد.
وی با بیان اینکه عشایر در دوران دفاع مقدس حضوری عینی‌تر و فیزیکی داشتند، تصریح کرد: آنها در جنگ نابرابر هشت ساله با اخلاص و بی‌ریا با دشمن بعثی جنگیدند و برای این انقلاب افتخارآفرینی کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان ادامه داد: عشایر این انقلاب تاکنون همانند پادگان‌ها و یگان‌های نظامی و انتظامی عمل کرده و با اقدامات شجاعانه خویش بر اقتدار و امنیت این نظام افزودند.
بخشی با اشاره به اینکه مأموریت جمهوری اسلامی ایران در برهه از زمان بر اساس مقتضیات متغیر است، افزود: عشایر که در واقع مرزداران حقیقی انقلاب هستند نیز باید همیشه آماده دفاع از کیان اسلامی باشند.
وی اضافه کرد: دشمن امروز هرگز برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی از راه جنگ سخت وارد نمی‌شود چراکه از این طریق در دوران دفاع هشت ساله مقدس درس بزرگ و مشت محکمی از ملت ایران دریافت کرده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان با بیان اینکه هم‌اکنون دشمن برای براندازی اسلام و انقلاب از جنگ نرم و شگردهای مدرن استفاده می‌کند، گفت: آنها برای ایجاد نفاق و تفرقه بین ملت و نظام و در نهایت فروپاشی نظام اسلامی تمامی جوانب، ابعاد، زمان‌ها و حوزه‌های مختلف مردم ایران را به طور دقیق بررسی و برای آنها برنامه‌ریزی کردند.
 بخشی یادآور شد: در دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس عرق اسلامی و ملی ملت ایران سبب شکست دشمنان شد، گفت: این دو شاخص برجسته معجونی معجزه آسا هستند.
وی ادامه داد: فرهنگ شهادت، جهاد، اتحاد، ولایت‌مداری و خیلی از فرهنگ‌های ارزشی دیگر نیز در همین عرق اسلامی و ملی آمیخته شده که هر کدام از این فرهنگ‌ها می‌تواند دشمنان را از پای در آورد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان اظهار داشت: در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن نیز باید همین فرهنگ‌ها را سرلوحه کار خویش قرار دهیم و در راه مبارزه با ضد فرهنگ‌ها و ضدارزش‌ها باید از آموزه‌های دینی و قرآن نیز بهره‌برداری کنیم.
بخشی عشایر را در خط مقدم مبارزه با دشمنان دانست و تصریح کرد: مرزداران واقعی نیز همین عشایر هستند و در سنگر و سد نخست مقابله با توطئه‌های دشمنان قرار دارند که اگر این سد شکسته شود خسارات به سطح و عمق کشور رواج می‌یابد.
وی یکی دیگر از اهداف دشمن در جنگ نرم را براندازی تفکر بسیجی در جامعه برشمرد و افزود: امروز دشمن از تفکر بسیجی و بسیجی اندیشیدن جوانان ایرانی در هراس است چراکه تفکر و روحیه بسیجی نسل جوان این نظام منجر به کسب دستاوردهای بزرگ علمی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، صنایع دفاعی و تکنولوژی شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان اظهار داشت: تفکر بسیجی سبب تغییر معادلات دشمن شده و از طرفی انقلاب را از دو طرف درون و بیرون در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه کرده است.
بخشی بر حفظ وحدت و انسجام اسلامی بین برادران اهل تشیع و تسنن عشایرنشین این منطقه تاکید کرد و گفت: با همدلی و اتحاد اسلامی می‌توانیم همانند دفاع مقدس دستاوردهای و افتخار دیگری را هم برای خود و هم برای نظام رقم بزنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول