اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون و رفاه کردستان:

تعاونیها بسترساز توسعه اشتغال در کردستان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از گسترش تعاونی‌ها به عنوان بسترساز توسعه اشتغال در کردستان نام برد.

تعاونیها بسترساز توسعه اشتغال در کردستان است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج رامین اسدی صبح امروز در جمع کارکنان بخش تعاون این اداره کل، گفت: تحقق سهم ۲۵ درصدی بخش تعاون در اقتصاد کشور در پایان برنامه پنجم توسعه ایجاب می‌کند تا برنامه‌ها به سمتی پیش رود که تعاونی‌ها درصورت داشتن توجیه اقتصادی لازم، برای دریافت تسهیلات در اولویت قرار گیرند.
اسدی با اشاره به وظایف و جایگاه دبیرخانه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان، افزود: بررسی طرح‌ها در دبیرخانه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان نیازمند وجود کارشناسان متخصص در دستگاه‌های اجرایی است و بایستی با دیدی کاملا تخصصانه به این دبیرخانه و به خصوص کمیسیون کارشناسی اشتغال و سرمایه‌گذاری نگریسته شود.
وی از کارشناسان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان یکی از بهترین ظرفیت‌ها نام برد که می‌توان در راستای تقویت و پیشبرد برنامه‌های اشتغال و سرمایه‌گذاری استان از وجود و نظرات کارشناسی به بهترین نحو بهره برد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بحث ترویج و آموزش‌ها در حوزه تعاونی‌ها را بسیار ثمربخش ارزیابی کرد و افزود: علاوه بر کارشناسان این اداره کل ،دربررسی کارشناسی طرح‌ها از نظرات همه کارشناسان دستگاه‌های اجرایی با توجه به جنبه‌های مختلف طرح‌ها از نقطه‌نظر صنعتی، خدماتی، کشاورزی، کارآفرینی و...استفاده خواهیم کرد.
اسدی با تاکید مجدد بر لزوم تقویت دبیرخانه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مستقر است، گفت: ادغام اخیر زمینه‌ای را فراهم آورده است تا با حضور و ترکیب کارشناسان دو اداره کل سابق تعاون و کار و امور اجتماعی  بسترهای این تقویت به راحتی میسر شود.
وی همچنین از جذب سرمایه‌گذاران برای گسترش تعاونی‌ها و توسعه اشتغال در استان به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نام برد.

* طرح‌های توجیه‌دار تعاونی در اولویت دریافت تسهیلات
قائم مقام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه بر برنامه‌ریزی منسجم و دقیق در راستای مدیریت برنامه‌های اشتغال استان تاکید کرد.
شاهرخ اردلان‌منش گفت: انجام وظایف به صورت تخصصی در حوزه‌های مختلف بر اساس دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرستان‌ها و... در راستای تقویت دبیرخانه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان ضروری است.
وی اضافه کرد: در ارائه تسهیلات به طرح‌های معرفی‌شده به کمیسیون‌های کارشناسی اشتغال و سرمایه‌گذاری و نیز کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان طرح‌های تعاونی در صورت توجیه‌دار بودن در اولویت قرار می‌گیرند.
 در این جلسه کارشناسان بخش تعاون، هر یک دیدگاه‌ها و نظرات خود را در ارتباط با چگونگی پیشبرد برنامه‌های تعاون از کانال کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان بیان کردند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول