اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت 15 استان کشور؛

نمایشگاه صنعت آب و برق در اردبیل گشایش یافت

خبرگزاری فارس: با شرکت تولید‌کنندگان و ‌عرضه‌کنندگان 15 استان کشور نخستین نمایشگاه صنعت آب، برق، گاز و فاضلاب در اردبیل گشایش یافت.

نمایشگاه صنعت آب و برق در اردبیل گشایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نمایشگاه که پیش از ظهر امروز و با حضور جمعی از مسئولان در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل گشایش یافت، تولید‌کنندگان آخرین و جدیدترین تجهیزات و فناوری‌های خود را در حوزه صنعت آب، برق و گاز به نمایش گذاشتند.
فرماندار اردبیل در آیین گشایش این نمایشگاه اظهار داشت: کشورمان امروز با تکیه بر علم و فناوری‌های به دست آمده از اندیشه بارور جوانان در بالاترین جایگاه علمی و تحقیقاتی دنیاست به طوری که روز به روز بر این اقتدار و عظمت علمی افزوده می‌شود.
یوسف اکبری اضافه کرد: در سه دهه گذشته محققان و دانشمندان ما با یافته‌های علمی، پژوهشی و کاربردی خود توانستند در حوزه‌هایی چون علوم هسته‌ای، نانو و تکنولوژی‌های جدید به چنان جایگاهی برسند که امروز در منطقه کمتر کشوری پیدا می‌شود که توان رقابت با توانمندی جوانان ما را داشته باشد.
وی یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی را به ویژه در یک دهه اخیر نخبه‌پروری و استعداد‌یابی توانمندی‌ها اعلام کرد و افزود: با روی کار آمدن دولت نهم و حمایت و هدایت علمی کشور، پدیدآورندگان آثار ماندگار روزافزون شد به طوری که در دولت نهم و دهم کشورمان توانست در حوزه پزشکی، علوم و فناوری‌های جدید و حوزه ساخت تکنولوژی‌های جدید نظامی به یک قطب جدید علمی و فناوری دنیا تبدیل شود.
این مسئول با یادآوری اینکه جوان امروز ایرانی، جوانی سرآمد در حوزه علم، تهذیب، معرفت دینی و اندیشه پاک اسلامی است، گفت: جوانان ما امروز جوانانی غرور‌آفرین هستند که تمام همت خود را به کار گرفته‌اند تا به اعتلای این نظام ارزشمند کمک کنند.
فرماندار اردبیل با قدردانی از برگزار‌کنندگان این نمایشگاه اضافه کرد: در حقیقت نمایش اقتدار و صلابت نظام اسلامی ماست که در آغاز دهه چهارم توانسته است ره 100ساله را بپیماید.
اکبری خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه که توانمندی‌ها و نوآوری‌های جدید در عرصه صنعت آب، برق، گاز و فاضلاب به نمایش گذاشته شده است می‌تواند به عنوان تجربه و درس‌آموزی برای بازدیدکنندگان و بازدیدکنندگان باشد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کشور اولین نمایشگاه صنعت آب، برق، گاز و فاضلاب  اردبیل تا 13 مهر ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل دایر خواهد بود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول