اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

اشتغالزایی با همدلی دستگاه‌های اجرایی محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار پاکدشت با تاکید بر اشتغالزایی برای نسل جوان گفت: اشتغالزایی با همدلی دستگاه‌های اجرایی محقق می‌شود.

اشتغالزایی با همدلی دستگاه‌های اجرایی محقق می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، قربانعلی مقبلی در کارگروه اشتغال شهرستان پاکدشت بر همدلی دستگاه‌های اجرایی برای تحقق اهداف اشتغال‌زایی در شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: اشتغال و سرمایه گزاری مهمترین رکن اساسی توسعه در هر کشور است.
فرماندار شهرستان پاکدشت افزود: دولت در سال‌جاری تمام تلاش خود را معطوف به ایجاد اشتغال پایدار در کشور کرده است.
وی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهاد اقتصادی افزود: استکبار جهانی در 32 سال گذشته با روش‌های مختلف از جمله جنگ تحمیلی و جنگ نرم برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی وارد شد و امروز نیز با حربه تحریم و جنگ اقتصادی وارد میدان شده است.
مقبلی با تاکید بر تلاش برای فراهم کردن رفاه و آسایش مردم، ایمان، اعتقاد، باور داشتن و گسترش روحیه جهادی را از الزامات جهاد اقتصادی دانست و افزود: باید این باور داشته باشیم که نیاز امروز جامعه ما کار و تلاش بوده از این رو مدیران ادارات ایمان، اعتقاد و باور به جهاد اقتصادی و تلاش در این زمینه را داشته باشند.
فرماندار شهرستان پاکدشت اضافه کرد: ظرفیت لازم برای ایجاد تعداد 21 هزار شغل در شهرستان وجود دارد و با آماده سازی بسته‌های مختلف در بخش‌های گوناگون و طراحی طرح‌های لازم برای ایجاد اشتغال، می‌توان به این هدف در سال 90 دست یافت.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای رفع موانع از راه سرمایه گذاران بخش‌های مختلف، باید عزم عمومی ایجاد شود و شناسایی موانع و مهیا سازی سازوکارهای لازم، سرمایه گذاری از سوی افراد را آسانتر کنیم و قطعا با کاهش مشکلات سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال در شهرستان نیز رونق بیشتری می‌گیرد.
مقبلی با بیان اینکه خوشبختانه عزم راسخ برای ایجاد اشتغال در مناطق مختلف کشور در دولت وجود دارد، عنوان کرد: باید بررسی کرد و ابزار های لازم را مهیا کرد تا تکلیفی که بر عهده ادارات و نهادهای مختلف در ارتباط با ایجاد اشتغال گذاشته شده است، به صورت صحیح و کامل اجرا شود.
فرماندار شهرستان پاکدشت از نحوه همکاری بعضی از دستگاه‌های اجرایی برای درج اطلاعات در سامانه رصد گلایه کرد و با تعیین یک بازه زمانی از مدیران خواست تا نسبت به بروزرسانی اطلاعات در سامانه مذکور روند منسجم تری را پیش بگیرند و در صورت مواجه با مشکل، دبیرخانه کارگروه اشتغال را برای حل و فصل و پیگیری مطلع کنند.
رئیس کارگروه اشتغال شهرستان پاکدشت ملاک ارزیابی فعالیت دستگاه‌های اجرایی در این زمینه را سامانه رصد معرفی کرد.
در ادامه این نشست نیز دستگاه‌های اجرایی نسبت به اقدامات انجام شده در بحث اشتغال گزارشی ارائه کردند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول