اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر مشهد:

هنوز تا ایده‌آل کتاب‌نویسی دفاع مقدس بسیار فاصله داریم

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در عرصه کتاب‌نویسی در حوزه دفاع مقدس تا رسیدن به ایده‌آل‌ها فاصله زیادی داریم و باید تمام همت خود را در رسیدن به آرمان‌ها به کار بندیم.

هنوز تا ایده‌آل کتاب‌نویسی دفاع مقدس بسیار فاصله داریم
کمال سروی‌ها در حاشیه نمایشگاه کتاب دفاع مقدس با بیان این مطلب اظهار داشت: گرچه در زمینه کتاب دفاع مقدس فعالیت‌های خوبی صورت گرفته اما همچنان خاطرات بازگو نشده و زندگی‌نامه‌های معرفی نشده بسیاری وجود دارد که باید به آنها پرداخته شود.
وی در ادامه افزود: رزمندگان بی‌شماری از دوران دفاع مقدس در بین ما زندگی می‌کنند که داستان زندگی و حضور آنها در سال‌های جنگ هنوز به رشته تحریر در نیامده و تا زمانی که آنها فرصت را مناسب برای بازگوی خاطرات خود نبینند، این خاطره‌ها همچنان ناگفته باقی می‌ماند.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد برگزاری این نمایشگاه‌ها را فرصتی مغتنم در این زمینه دانست و گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند زمینه‌های لازم را برای بازگو کردن خاطرات فراهم کند.
سروی‌ها افزود: همچنین برگزاری این نمایشگاه برای نخستین‌بار در مشهد آن هم در مجتمع آیه‌ها می‌تواند شروع خوبی برای تداوم کارهای مشابه و امید است این روند ادامه تداوم یابد و روز به روز بهتر شود.
وی تصریح کرد: تا کنون هیچ رسانه‌ای نتوانسته جای کتاب را در بین مخاطبان بگیرد و کتاب همچنان مخاطبان خاص خود را در بین رسانه‌ها حفظ کرده است و به همین دلیل باید با برنامه ریزی سعی کرد از این ظرفیت‌ها بهره‌برداری کافی را داشت.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول