اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول یک روز صورت گرفت؛

انجام 141 ماموریت توسط اورژانس 115 قم

خبرگزاری فارس: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از انجام 141 ماموریت شهری و برون‌شهری توسط اورژانس 115 قم در طول یک روز خبر داد.

انجام 141 ماموریت توسط اورژانس 115 قم
مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 141 ماموریت توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم انجام شد که مربوط به حوادث شهری و برون شهری بود.
وی اضافه کرد: در طول این 24 ساعت 38 مورد تصادفات موتوری با 46 مجروح گزارش شد که متاسفانه 29 نفر در اثر وقوع این تصادفات در مراکز درمانی بستری شدند.
فراهانی در ادامه به موارد شاخص این حوادث و تصادفات اشاره و تصریح کرد: یکی از این موارد برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو با یک دستگاه پیکان در اتوبان قم ـ تهران بود که به مجروح شدن سه نفر منجر شد.
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از دیگر موارد شاخص این حوادث و تصادفات را برخورد یک دستگاه مگان با گاردریل وسط جاده با سه مجروح و واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو در اتوبان کاشان با سه مجروح عنوان کرد.
وی افزود: فرو ریختن آوار خانه در خیابان رسالت در ساعت 6 و 30 دقیقه صبح که منجر به فوت یک خانم 25 ساله شد، یکی دیگر از موارد شاخص این حوادث است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول