اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور عالی خبرگزاری فارس:

جوانان متدین انقلابی امروز آماده‌تر از دوران دفاع مقدس هستند

خبرگزاری فارس: مشاور عالی خبرگزاری فارس با اشاره به سختی‌ها و پیچیدگی‌های مضاعف در جنگ نرم گفت: جوانان متدین و انقلابی امروز به مراتب آماده‌تر از جوانان در دوران دفاع مقدس هستند.

جوانان متدین انقلابی امروز آماده‌تر از دوران دفاع مقدس هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران،‌ حمیدرضا مقدم‌فر در مراسم اختتامیه نمایشگاه چهل چراغ در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) ضمن گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس از ایثارگری شهدا، جانبازان و رزمندگان تقدیر کرد.
وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری درباره بیداری اسلامی در جهان اسلام اظهار کرد: ایثارگری شهدا و فداکاری‌ آنها سبب شد ابتدا نهضت امام (ره) که نهضت قرآن بود به پیروزی برسد و امروز ما شاهد هستیم که این بیداری خاورمیانه و شمال آفریقا را فراگرفته و امیدواریم این مهم ادامه پیدا کرده و جهانی شود.
مشاور عالی خبرگزاری فارس در ادامه اضافه کرد: اگر شهدا نبودند این مهم تحقق پیدا نمی‌کرد و اگر امیرالمومنین‌(ع) و ائمه معصومین‌(ع) چنین یارانی داشتند، جهت تاریخ عوض می‌شد.
مقدم‌فر با بیان اینکه امروز هم ما در جنگ هستیم و دفاع مقدس ما تمام نشده است، خاطرنشان کرد: امروز هم ما در جنگ با دشمن هستیم، اما نوع جنگ متفاوت است آن جنگ، جنگ سخت بود و دشمن در آن نمایان بود و جوانان ما در مقابل دشمن آشکار می‌ایستادند و مانع پیشروی آنها در سرزمین‌های ما شده و اجازه اشغال یک وجب از سرزمین‌مان را به آنها نمی‌دانند، اما امروز در جنگی قرار داریم که دشمن دیده نمی‌شود و مقاومت دشوارتر و آسیب‌‌ها سخت‌تر است. در این عرصه دشمن را با چشم سر نمی‌توان دید، باید به بصیرت و ژرف‌نگری مسلح شد.
وی با تأکید بر اینکه دشمن امروز اعتقاد و افکار را هدف گرفته است، بیان کرد: امروز دشمن به دنبال خرمشهر و حصر آبادان نیست، امروز دشمن سرزمین فکر، عقیده، افکار، اندیشه و عواطف مردم را هدف قرار داده و به دنبال اشغال آن است.
مشاور عالی خبرگزاری فارس افزود: در جنگ سخت شهدا، جانبازان و ایثارگران نگذاشتند دشمن حتی یک وجب از خاک ما را تصاحب کند اما امروز دشمن به داخل دبیرستان‌ها، دانشگاه‌ها و منازل آمده ولی ما حس نمی‌کنیم و از خصایص و ویژگی‌های جنگ نرم این است که این جنگ به راحتی درک و حس نمی‌شود.
مقدم‌فر در پایان با بیان اینکه امروز  کار جوانان ما سخت‌تر از جوانان دفاع مقدس است، عنوان کرد: با وجود سختی مضاعف به حمدالله جوانان متدین و انقلابی امروز بسیار آماده‌تر از دوران دفاع مقدس هستند.
‌نمایشگاه چهل چراغ به همت فرهنگسرای رضوان از ابتدای هفته دفاع مقدس آغاز و طی آن زندگینامه، افکار، آرمان‌ها و وصیتنامه‌های 40 تن از سرداران شهید آرمیده در گلزار شهدای بهشت زهرا را به تصویر کشانده است، این نمایشگاه همچنین با اجرای تئاترهای خیابانی، سرود و تواشیح ‌همراه بود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول