اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف‌و‌نهی از منکر سیستان و بلوچستان:

معرفی حقایق جنگ مختص به هفته دفاع مقدس نباشد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: نباید برای معرفی و شناساندن حقایق جنگ تحمیلی به جوانان به هفته دفاع مقدس اکتفا کرد.

معرفی حقایق جنگ مختص به هفته دفاع مقدس نباشد
به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حبیب لکزایی صبح امروز در بازدید از غرفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در زابل اظهار داشت: دفاع مقدس بهترین فرصت برای معرفی حقایق هشت سال دفاع به جوانان است اما نباید فقط به همین هفته اکتفا کرد.
وی افزود: متاسفانه حق مطلب در زمینه دوران دفاع مقدس برای نسل جوان بازگو نشده و جوانان امروز هر سخن و مطلبی که در این باره می‌شنوند، کلیشه‌ای و تکراری است.
لکزایی ادامه داد: برای بازگویی و شفاف سازی حقایق هشت سال دفاع مقدس نیازمند استفاده از کارشناسان خبره و آگاه هستیم که جنگ را با تمام وجودشان لمس کرده و در آن دوران حضور داشته‌اند. 
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان ضمن تاکید بر اینکه نباید فقط به هفته دفاع مقدس برای اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی حقایق هشت سال دفاع مقدس اکتفا کرد، گفت: در طول تاریخ هر زمان که کشور مورد تاخت و تاز دشمن قرار می‌گرفت متاسفانه بخشی از این سرزمین جدا و منجر به تشکیل سرزمینی دیگر می‌شد اما در این جنگ رزمندگان شجاع و دلار ایران اسلامی نگذاشتند حتی یک وجب از خاک ایران به دشمن برسد.
وی خاطرنشان کرد: اصولا جنگ مفهوم خوبی ندارد تا بخواهیم سالروز آن را هم گرامی بداریم اما از آنجایی که جنگ عراق علیه ایران همواره از آن به عنوان جنگ ارزش‌ها و جنگی نابرابر یاد می‌شود همیشه مورد احترام مردم و مسئولان قرار داشته است.
وی از تمام مسئولان ذیربط خواست با تمام توان برای آگاه ساختن جوانان و نسل امروز جامعه در زمینه با حقایق جنگ گام بردارند تا دشمنان نتوانند در این زمینه سوء‌استفاده کنند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول