اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصویب اعضای شورای شهرصورت گرفت؛

افزایش 14 درصدی نرخ کرایه تاکسی در اصفهان

خبرگزاری فارس: با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان نرخ کرایه تاکسی در اصفهان 14درصد افزایش یافت.

افزایش 14 درصدی نرخ کرایه تاکسی در اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا تاجمیر ریاحی ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه سازمان تاکسی‌رانی به دلیل اجرایی نشدن تعهدات دولت در حوزه‌ حمل و نقل عمومی مجبور به افزایش کرایه‌ها شده است، اظهار داشت: افزایش قیمت فرآورده‌های نفتی و نیز لوازم یدکی نظیر لاستیک، فیلتر روغن رانندگان تاکسی را با مشکلی درآمدی مواجه کرده است.
وی افزود: پیش از این پیشنهاد افزایش حدود ۱۴درصدی نرخ کرایه تاکسی‌ها در کمیسیون حمل و نقل شورا تایید شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری اصفهان با بیان برخی مشکلات رانندگان ناوگان تاکسی‌رانی از افرایش نرخ تسهیلات بانکی خبر داد و تصریح کرد: فرآیند تبدیل به احسن تاکسی‌های فرسوده از نرخ هفت درصد سود به 14درصد برای تاکسی‌های گردشی و خطی رسیده است.
وی همچنین دریافت افزایش نرخ کرایه جدید را در کلان شهر اصفهان پس از ابلاغ شورای اسلامی شهر و تهیه و نصب برچسب‌های جدید در تاکسی‌ها دانست.
تاجمیر ریاحی این درصد افزایش را اجتناب ناپذیر دانست و افزود: به دور از انصاف است که با افزایش سایر موارد خدماتی کرایه و مشکلات پیش روی تاکسی داران نرخ کرایه ثابت بماند.
 مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان همچنین از افزایش نرخ کرایه‌ سرویس‌های مدارس در ماه جاری اجرا خبر داد و بیان داشت: نرخ کرایه تاکسی‌های گردشی و خطی این کلان شهر پس از ابلاغ شورای اسلامی شهر و تهیه برچسب جدید نرخ کرایه، افزایش می‌یابد.
وی با تاکید بر اینکه برای افزایش نرخ کرایه‌ها فرآیند مشخص قانونی دنبال می‌شود، افزود: طبق قانون در این مورد ابتدا تاکسی‌ها از ماه آینده مجهز به تاکسی متر می‌شوند تا شهروندان از میزان پرداخت کرایه مطمئن باشند.
تاجمیرریاحی با بیان اینکه این موضوع توسط کارشناسان سازمان بررسی شده و کار کارشناسی انجام شده است، افزود: نرخ‌های مشخص شده در شورا و نیز هیئت مدیره سازمان تاکسی‌رانی به تصویب می‌رسد و پس از انجام این مراحل لایحه برای تصویب به شورای شهر و فرمانداری ارسال می‌شود. 
صبح امروز نیز در جلسه علنی شورای شهر افزایش نرخ 14درصدی کرایه تاکسی به تصویب رسید.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول