اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

دفاع مقدس مایه افتخار کشور ایران است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: بحث دفاع مقدس یک دوره مقطعی باشکوه و عزتمند است که به گذشته تعلق دارد و همواره مایه افتخار کشور ایران است.

دفاع مقدس مایه افتخار کشور ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ناصر سعیدی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه که با حضور ‌جمعی از مسئولان استان و همچنین خانواده‌های شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان‌ برگزار شد، افزود:‌ خداوند به آنان که قلب ساده دارند عشق می‌ورزد؛ پروردگار به رزمندگان دفاع مقدس که شهید شدند و یا آثار جنگ را همراه خود دارند همچنان عشق می‌ورزد.
وی ادامه داد: ‌بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مکان ارزشمند و مقدسی است که رسالت سنگین و خطیری را به دنبال دارد.
معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به رسالت سنگین بنیاد حفظ آثار اضافه کرد: بحث دفاع مقدس یک دوره مقطعی باشکوه و عزتمند است که به گذشته تعلق دارد و همواره مایه افتخار کشور ایران است.
وی خاطرنشان کرد: وظیفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امتداد و استمرار دوران دفاع مقدس به نسل آینده است.
سعیدی با اشاره به مسئولیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: این بنیاد باید امانتدار خوبی باشد و از تحریف‌ها جلوگیری‌ کند و همچنین ارزش‌های دفاع مقدس را به طور همه‌جانبه به نسل آینده انتقال دهد؛ این خود تکلیف سنگینی است.
در این مراسم جمعی از خانواده‌های شهدا و همچنین ایثارگران و پیشکسوتان با اهدای لوحی تجلیل شدند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول