اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد اصفهان:

خدمات کمیته امداد به مددجویان در گرو حرکت آنهاست

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان گفت: خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) به مددجویان در گرو حرکت آنها به سوی رشد و پیشرفت است.

خدمات کمیته امداد به مددجویان در گرو حرکت آنهاست
رضا بهرامیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در شرایط کنونی توانمند‌سازی مددجویان از سیاست‌های اصلی کمیته امداد اصفهان محسوب می‌شود و روش پرداخت مستمری به آنها مددجویان را از حرکت باز می‌دارد.
وی به سیاست‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح کشور اشاره کرد و افزود: در حال حاضر این سیاست‌ها تغییر یافته و روش‌های اجرایی این سیاست‌ها نیز به میزان بسیاری متحول شده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به دلیل تغییرات ایجاد شده در این مجموعه تصریح کرد: نوع خدمات ارائه شده به خانواده‌های زیر پوشش این کمیته نیز تغییر یافته و در گذشته 70درصد از مددجویان از خدمات طرح شهید رجایی استفاده کرده‌اند و مستمری برای این خانواده‌ها نقش موثری داشته است.
وی به اجرای طرح مدد‌جویی در میان این قشر از جامعه اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر حدود 70درصد از مددجویان این کمیته زیر پوشش طرح مددجویی قرار دارند و بسیاری از این افراد توانمند شده‌اند.
بهرامیان با اشاره به مزایای اجرای این طرح در میان مددجویان کمیته امداد تاکید کرد: اجرای طرح مددجویی،  توانمند‌سازی مددجویان اصفهانی را به دنبال دارد و به دنبال این موضوع پرداخت مستمری برای مددجویان به صلاح این افراد نیست.
وی به نتایج حاصل از پرداخت مستمری به این افراد اشاره کرد و افزود: پرداخت مستمری سبب وابستگی این افراد به کمیته امداد می‌شود و این قشر از جامعه برای دست‌یابی به اهداف خود حرکت نمی‌کنند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان اضافه کرد: خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) به مددجویان در گرو حرکت آنها به سوی رشد و پیشرفت بوده و این قشر از جامعه باید به صورت جدی در این راه قدم بردارند.
وی به ضرورت مشارکت این افراد در راستای اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: خدمات این کمیته باید منجر به توانمند‌سازی مددجویان شود و امروزه فقر‌زدایی از مهم‌ترین نیت‌های کمیته امداد در سطح کشور محسوب می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول