اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بشرویه خبر داد:

احداث ساختمان شماره 2 آتش‌نشانی بشرویه

خبرگزاری فارس: شهردار بشرویه گفت: نیاز به احداث ساختمان شماره دو آتش‌نشانی بشرویه احساس می‌شود که در این راستا پروژه احداث این ساختمان به زودی آغاز می‌شود.

احداث ساختمان شماره 2 آتش‌نشانی بشرویه
به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حسن سلیمی صبح امروز در نشست خبری با اشاره به بافت تاریخی و فرسوده شهرستان اظهار داشت: خرید وسایل نقلیه آتش‌نشانی و امداد و نجات کوچک برای سهولت تردد و کمک‌رسانی در بافت‌های فرسوده و سنتی شهرستان در دست اقدام است.
وی ادامه داد: به علت وجود مسیر ریلی در شهرستان و در محدوده روستایی و امکان بروز آتش‌سوزی از این مسیر و نبود امکانات اطفا حریق و امداد و نجات احداث ایستگاه آتش‌نشانی در مناطق روستایی نیز لازم است.
شهردار بشرویه با اشاره به خرید یک دستگاه کامیونت اویکو آتش‌نشانی با تجهیزات کامل، خرید تجهیزات یک دستگاه شالی کامیونت ایسوز و برای نصب اتاق و تجهیزات نجات و خرید تجهیزات و ملزومات امداد و نجات برای تجهیز ماشین نجات گفت: خرید این تجهیزات لازم و ضروری آتش‌نشانی شهرستان به همراه هزینه‌های جاری ایستگاه نزدیک به یک میلیارد ریال هزینه در برداشته است.
مسئول ایستگاه آتش‌نشانی شهرستان بشرویه نیز با اشاره به ضرورت آگاهی و اطلاع مردم نسبت به چگونگی وقوع حوادث و نحوه برخورد با حادثه و مصدوم گفت: آتش‌سوزی یکی از حوادثی است که بیش از هر حادثه طبیعی دیگر منجر به مرگ می‌شود.
رضا فیض‌آبادی ادامه داد: در سال منتهی به سال جاری 110 حادثه ثبت شده در شهرستان به وقوع پیوست که مأموران این ایستگاه با اطلاع‌رسانی مردم به محل حادثه اعزام شدند.
مسئول ایستگاه آتش‌نشانی شهرستان بشرویه حوادث مربوط به منازل مسکونی، حوادث در معابر شهری، خرابه‌ها، وسایل نقلیه، حیوانات را از جمله محل‌های وقوع عمده حوادث عنوان کرد.
فیض‌آبادی ادامه داد: رعایت نکات ایمنی و احتیاط در هنگام انجام فعالیت‌های کاری در کاهش حوادث نقش به سزایی دارد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول