اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خبر داد:

بهره‌مندی 80 روستای خلخال از خدمات آب و فاضلاب

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: 80 روستای خلخال زیر پوشش خدمات آب و فاضلاب روستایی هستند.

بهره‌مندی 80 روستای خلخال از خدمات آب و فاضلاب
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح الله عبداللهی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی خلخال اظهار  داشت: از 142 روستای شهرستان خلخال 80 روستا زیر پوشش خدمات آب و فاضلاب روستایی بوده و 62 روستا خارج از پوشش خدماتی این شرکت هستند. 
این مسئول در ادامه اهمیت استفاده از آب سالم و بهداشتی و لزوم کنترل کیفی آب آشامیدنی مناطق روستایی این شهرستان را یادآور شد.
فرماندار خلخال ابراز داشت: در حالی که 80 روستا از خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی بهره‌مند هستند 62 روستا هنوز تحت پوشش خدمات این شرکت قرار نگرفته و با توجه به اهمیت موضوع تلاش می‌شود این روستاها از خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی بهره‌مند شوند.
عبداللهی خاطرنشان کرد: کار کلرزنی و کنترل کیفی آب روستاهای خارج از زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی همواره در دستور کار فرمانداری خلخال قرار دارد.
وی اظهار داشت: این کار با بهره‌گیری از اعضای شورای اسلامی روستاها و آموزش افراد برای حفظ موازین بهداشتی و جلوگیری از هرگونه آلودگی آب آشامیدنی مورد استفاده اهالی این روستاها صورت می‌گیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خلخال نیز در این جلسه خواستار زیر پوشش قرار گرفتن 62 روستای خلخال شد و برای هرگونه همکاری برای کنترل بهداشت آب آشامیدنی مناطق روستایی خارج از پوشش این شرکت اعلام آمادگی کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول