اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی کشور خبر داد:

خرید 14 واحد درمانی برای هیئت‌های ورزشی کشور

خبرگزاری فارس: دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی کشور از خرید 14 واحد درمانی برای هیئت‌های پزشکی ورزشی کشور خبر داد.

خرید 14 واحد درمانی برای هیئت‌های ورزشی کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، داود آزادبخت عصر امروز در جلسه مجمع هیئت پزشکی ورزشی استان در دفتر این هیئت، اظهار داشت: فدراسیون پزشکی‌ورزشی کشور با توجه به سیاست دولت و مسئولیت وزارت ورزش و جوانان در 14 استان کشور برای هیئت‌های پزشکی و ورزشی یک واحد ملکی و اداری و درمانی را با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال خریداری کرده است.
وی افزود: امیدواریم در ماه‌های باقی مانده از سال استان‌های دیگر کشور را پشتیبانی کنیم تا آنها نیز در ارائه خدمات به ورزشکاران موفق‌تر عمل کنند.
آزادبخت تصریح کرد: در تلاش هستیم تا در سراسر کشور از نظر سخت‌افزاری هیئت‌ها را حمایت کنیم تا امکانات فیزیوتراپی، درمانی و ... را به ورزشکاران و خانواده ورزش ارائه دهند.
دبیر فدراسیون پزشکی‌ورزشی کشور بیان داشت: طبق برنامه‌های فدراسیون در سه سال آینده هر سال هشت استان کشور زیرپوشش خدمات خرید ملک اداری قرار می‌گیرند تا بتوانند خدمات بهتری را ارائه کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در این جلسه با اشاره به خدمات مطلوب فدراسیون پزشکی و ورزشی و نظارت خوب بر تمام فدراسیون‌ها ابراز داشت: هیئت پزشکی‌ورزشی گیلان نیز در این مدت بسیار موفق ظاهر شده‌ است.
رضا محمدی‌اصل ادامه داد: این هیئت با برنامه‌های کارشناسی و بهره‌گیری از متخصصان خدمات خوبی را در اختیار جامعه ورزش استان قرار داده و تعامل بسیار خوبی با این اداره کل دارد.
به گفته وی، گیلان موفقیت‌های ویژه‌ای را در بعد همگانی و قهرمانی کسب کرده و در کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
محمدی‌اصل با بیان اینکه گیلان یکی از استان‌های ورزش‌خیز کشور است، خاطرنشان کرد: گیلان در رشته‌های مختلف ورزشی در بخش مردان و بانوان مدعی بزرگی برای در ورزش کشور محسوب می‌شود.
وی با اشاره به سند چهار ساله توسعه ورزش استان بیان داشت: طبق این سند، گیلان باید رشد 20 درصدی را در آمار ورزشکاران سازمان‌یافته داشته باشد که این مهم با همکاری هیئت پزشکی‌ورزشی و دیگر هیئت‌های استان امکان‌پذیر است.
این مسئول یادآور شد: درخواست ورزشکاران و مربیان و تمام کسانی که در ورزش قهرمانی و همگانی استان فعالیت می‌کنند، افزایش سطح علمی است که با برگزاری کارگاه‌‌های آموزشی توسط این هیئت امکانپذیر است به همین دلیل امیدواریم در این زمینه سرمایه‌گذاری بیشتری صورت گیرد.
رئیس هیئت پزشکی ورزشی گیلان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه تاکنون در این هیئت 81 جراحی ورزشی انجام گرفته است، اظهار داشت: در شش ماهه نخست امسال 81 جراحی ورزشی توسط متخصصان این هیئت در بیمارستان دولتی انجام شد.
محمد حق‌شناس افزود: طبق سیاست فدراسیون برنامه‌های آموزشی هیئت شامل 13 دوره آموزشی و دوپینگ بوده که سهم شهرستان‌ها پنج دوره آموزش دوپینگ بود و همچنین 9 اعزام به دوره‌های آموزشی کشوری انجام شد.
وی ادامه داد: این هیئت در شش ماهه گذشته 36 مسابقه استانی و 15 مسابقه کشوری را پوشش داد که براساس نفر ساعت برای بانوان 190 ساعت و برای آقایان 277 ساعت بوده است.
رئیس هیئت پزشکی ورزشی گیلان خاطرنشان کرد: این هیئت تاکنون 38 میلیون تومان پرداخت بیمه داشته که سهم آقایان در این بین 35 میلیون تومان بوده است.
به گزارش فارس، در این مجمع هر یک از اعضا به بیان نظرات و پرسش‌های خود از مسئولان پرداختند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول