اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت نابینایان قائمشهر:

مازندران پیست دوومیدانی ندارد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت نابینایان و کم شنوایان قائمشهر با توجه به کسب رتبه ششم تیم بانوان مازندران در مسابقات دوومیدانی نابینایان و کم بینایان کشور گفت: مازندران از داشتن پیست دوومیدانی برای تمرین فعالان این رشته ورزشی محروم است.

مازندران پیست دوومیدانی ندارد
رقیه فاتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از شهرستان قائمشهر از برگزاری مسابقات قهرمانی شطرنج نابینایان و کم بینایان کشور به میزبانی مازندران خبر داد و با اشاره به حضور مشترک بانوان و آقایان در این مسابقات گفت: این مسابقات هم‌اکنون در شهرستان بابلسر در حال برگزاری است.
وی اسامی ورزشکاران حاضر در این مسابقات را، ابوالقاسم رحیمی، علی والهی و سمیه لطفی از قائمشهر، مرضیه رفیعی از ساری و کلثوم بابایی از بهشهر عنوان کرد.
سرمربی تیم دوومیدانی نابینایان و کم بینایان مازندران، با اشاره به مسابقات دوومیدانی نابینایان و کم بینایان کشور که در 7 و 8 مهر ماه جاری در مشهد برگزار شد، از کسب دو مدال نقره و سه مدال برنز توسط ورزشکاران بانوی مازنی در این مسابقات خبر داد و افزود: این مسابقات با حضور 19 تیم از سراسر کشور برگزار شد که تیم مازندران با حضور هشت ورزشکار با کسب پنج مدال به مقام ششم این دوره از مسابقات دست یافت.
فاتحی افزود: در دوومیدانی در رشته‌های پرش طول و دو 100 متر الناز عیوضی توانست دو مدال نقره را برای تیم مازندران به ارمغان آورد.
وی ادامه داد: سکینه موسوی در 1500 متر استقامت و خدیجه فروزنده از ساری در پرتاب نیزه و نرگس گلبادی‌نژاد از قائمشهر در 200 متر سرعت موفق به کسب مدال برنز شدند.
فاتحی گفت: ورزشکاران مازندرانی حاضر در این مسابقات با کمترین امکانات موجود در استان توانستند در مقابل برترین حریفان دو ومیدانی کشور که از امکانات مناسب برای حضور در مسابقه بهره جستند به اجرای مسابقه پرداخته و به مقام ششم رضایت دهند.
وی تاکید کرد: مازندران با وجود استعدادهای فراوان در این رشته ورزشی، فاقد پیست دو ومیدانی است و تنها پیست قائمشهر و مرکز استان نیز در حال حاضر قادر به ارائه خدمات و زمان تمرین برای ورزشکاران نیست.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول