اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دور دوم سفر استاندار قم به بخش مرکزی صورت گرفت؛

تصویب 49 پروژه با اعتبار 14 میلیارد تومان ویژه بخش مرکزی

خبرگزاری فارس: در دور دوم سفر استاندار قم به بخش مرکزی 49 پروژه با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد و 670 میلیون تومان در بخش‌های کشاورزی، مسکن، بهداشت، عمران شهری، گازرسانی و... به تصویب رسید.

تصویب 49 پروژه با اعتبار 14 میلیارد تومان ویژه بخش مرکزی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان قم که در دور دوم سفر استاندار قم به بخش مرکزی برگزار شد، با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: این عزت و افتخار برای مردم ایران و قم به ویژه وجود دارد که میزبان کریمه اهل بیت هستند.
وی گفت: حضرت معصومه(س) بانویی است که دارای فضیلت و جایگاه ممتازی است، بانویی که دارای مقام شفاعت بوده و محدثه است و قبل از ولادت ائمه اطهار ولادت او را نوید داده بودند.
استاندار قم خاطرنشان کرد: از وجود مقدس این بانو قم به قرارگاه علم، دانش، حدیث، قرآن، فقه و جایگاه تشیع تبدیل شده است.
وی تاکید کرد: قدر این جایگاه را باید دانست و شکرگزار این نعمت و موقعیت بود و شکرانه این نعمت ارزشمند خدمت به مردم است.
موسی‌پور با اشاره به اینکه سفر به بخش‌ها اقدامی بر گرفته از سفرهای استانی رئیس جمهور است، بیان داشت: حضور در مراکز مختلف، شهرستان‌ها، ارتباط مستقیم با مردم، شنیدن مشکلات آنها و تصمیم‌گیری در محل از دستاوردهای بسیار ارزشمند دولت نهم و دهم است و ثمرات بسیار زیادی داشته و توسعه عمران و در اقصی نقاط کشور رهاورد همین ابتکار است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه مصوبات شورای برنامه‌ریزی قانونی و لازم الاجرا است، گفت: از 62 مصوبه سفر قبلی به این بخش 59 مصوبه اجرا شده است و این مسئله نشان می‌دهد که مدیران جدیت، همت و تلاش داشته و مصوبات را اجرایی کرده‌اند.
استاندار قم بیان داشت: کل پروژه‌های در نظر گرفته شده در دور دوم سفر به بخش مرکزی قم شامل 49 پروژه با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد و 670 میلیون تومان در بخش‌های کشاورزی، مسکن، بهداشت، عمران شهری، گازرسانی و... است.
وی با بیان اینکه باید هرچه سریعتر کار اجرایی این پروژه‌ها آغاز شود، گفت: تکمیل مجتمع دامپروری لبن و دامشهر، اجرای فاز اول کشتارگاه صنعتی، اجرای عملیات زیربنایی مجتمع دامداری قنوات، احداث شبکه آبیاری سراجه،‌ لوله‌گذاری و تسطیح اراضی کشاورزی،‌ اجرای آبیاری تحت فشار، تکمیل و توسعه پارک‌های جنگلی، اجرای درختکاری محور اتوبان قم - تهران، اجرای طرح‌های هادی، احداث واحدهای مسکونی در روستاها از سوی بنیاد مسکن و... از جمله این طرح‌ها و پروژه‌ها است.
موسی‌پور همچنین تجهیز آتشنشانی قمرود، باسازی پاسگاه‌های انتظامی بخش مرکزی، بهسازی راه‌های روستایی، احداث مرکز بهداشت قنوات،‌ توسعه فضای سبز، گازرسانی به روستاها، تکمیل مدارس روستایی و تکمیل ستاد نماز جمعه و منزل امام جمعه را از دیگر پروژه‌های در نظر گرفته شده برای دور دوم سفر به بخش مرکزی قم عنوان کرد و گفت: در خصوص خدمات‌رسانی به بخش و دستگاه‌هایی که خدمتی را ارائه می‌کنند باید این نکته را متذکر شد که اگر قرار است در روند ارائه خدمت خللی وارد شود، حتما با هماهنگی فرمانداری، بخشداری، شوراهای روستایی و شهری و همکاری مردم باشد.
وی تاکید کرد: فرماندار قم مسئول پیگیری مصوبات دور دوم سفرها است و مدیران هم باید نسبت به پاسخگویی اهتمام لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول