اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 سال گذشته صورت گرفت؛

ساخت 4 بیمارستان توسط مسکن و شهرسازی فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی استان فارس گفت: در مدت شش سال گذشته بیش از 60 هزار مترمربع ساختمان‌سازی مراکز دولتی توسط معاونت اجرایی این اداره کل با اعتبار 420 میلیارد ریال اجرایی شده است.

ساخت 4 بیمارستان توسط مسکن و شهرسازی فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا دیهیمی بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از جمله ساخت و سازهایی که توسط اداره کل مسکن و شهرسازی این استان انجام شده، ساخت کتابخانه و مرکز اسناد ملی فارس، 100 خانه سازمانی در چهار سال دولت نهم، ساخت تالارها و مجتمع‌های فرهنگی مختلف است.
وی ابراز داشت: همچنین دو بیمارستان 32 تخت‌خوابی در فراشبند و خشت و یک بیمارستان 10 تخت‌خوابی در سده توسط اداره کل مسکن و شهرسازی فارس در حال اجرا است.
دبیر شورای مسکن استان فارس ادامه داد: بیمارستان 32 تخت‌خوابی فراشبند آماده افتتاح است و 17 مهر ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
دیهیمی با بیان اینکه بیمارستان چهارم نیز در قائمیه در حال ساخت است اضافه کرد: بیمارستان 32 تخت‌خوابی خشت نیز تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای طرح جامع شهرسازی در تمام شهرهای این استان خبر داد و بیان داشت: به جز 15 شهر، این طرح در تمام شهرهای استان فارس اجرایی شده است و تا پایان امسال نیز در شهرهای دیگر اجرایی می‌شود.
دیهیمی سنددار شدن 470 میلیون متر مربع از اراضی اداره کل مسکن و شهرسازی در استان فارس را از دیگر فعالیت‌های این اداره کل برشمرد و خاطرنشان کرد: ارزش زمین‌های تصرف شده که توسط منابع طبیعی که از دست متصرفان خارج شده حدود 7 هزار میلیارد ریال بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به آخرین وضعیت مسکن مهر در این استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر حدود 100 هزار مسکن مهر در استان فارس در حال ساخت است که 30هزار واحد آن در شهر صدرا ساخته می‌شود.
دیهیمی ادامه داد: آذر ماه 89، 2 هزار و 500 واحد، مرداد ماه 90، 17 هزار و 345 واحد مسکن مهر به بهره‌برداری رسید که امید می‌رود در نیمه دوم امسال نیز 10 هزار واحد مسکن مهر به بهره‌برداری برسد.
مدیرکل مسکن و شهرسازی استان فارس همچنین در مورد مسکن مهر شهر لپویی شیراز گفت: برق‌رسانی و آب‌رسانی در این شهر در حال انجام بوده و گازرسانی به زودی اجرا می‌شود و بوستان محله ای، مدرسه و مسجد نیز در این شهر در حال ساخت است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از ادغام اداره کل‌های مسکن و شهرسازی و راه استان خبر داد و اظهار داشت: این ادغام به زودی انجام شده و بر اساس آن سازمان راه و شهرسازی در استان فارس آغاز به کار می‌کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول