اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر رهبری رحمت الهی بر دیار زاگرس‌نشینان/6

بی‌صبرانه منتظر قدوم رهبری به کرمانشاه هستیم

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: بی‌صبرانه منتظر قدوم مبارک و پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان هستیم.

بی‌صبرانه منتظر قدوم رهبری به کرمانشاه هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سیددادوش هاشمی سفر رهبری به استان را بسیار با اهمیت و ارزشمند برای استان عنوان کرد و افزود: سفر قریب‌الوقوع مقام عظمای ولایت یکی از آرزوهای دیرینه مردم ولایتمدار و شریف استان بود که پس از سال‌ها انتظار محقق می‌گردد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه، استاندار کرمانشاه‌ خاطر‌نشان کرد: بسیار خرسند و مفتخرم که در زمان تصدی خدمتگزاری اینجانب در استان کرمانشاه این سفر بسیار مهم صورت می‌گیرد لذا برای قدوم مبارک معظم‌له لحظه‌شماری می‌کنیم و بدون شک با توجه به ولایت‌پذیری مردم استان شاهد یکی از بی‌نظیرترین مراسم‌های استقبال خواهیم بود که باعث شور و شادی دوستان و خشم و عصبانیت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.
استاندار کرمانشاه با اشاره به فعالیت‌های خوب صورت گرفته در دولت نهم و دهم در استان کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه فعالیت‌های خوبی در استان توسط دولت نهم و دهم صورت گرفته است که با توجه به سفر پر خیر و برکت مقام عظمای ولایت چرخ توسعه استان بیش از پیش به حرکت درخواهد آمد  و منجر به پیشرفت و شکوفایی آن خواهد شد.
وی در پایان گفت: مردم استان همواره قدردان خدمات و تلاش‌های مسئولان بوده‌اند و در این سفر به همگان نشان خواهند داد که علاقه آنان به ارزش‌های والای انقلاب اسلامی ناگستنی است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول