اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان:

100 اثر ولایی در جشنواره شعر رضوی قرائت شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: طی مدت سه روز برگزاری کنگره سراسری شعر رضوی در کرمان 100 اثر ولایی توسط شاعران منتخب در برنامه‌های پیش‌بینی شده قرائت شد.

100 اثر ولایی در جشنواره شعر رضوی قرائت شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی شامگاه دوشنبه در آیین اختتامیه ششمین کنگره سراسری شعر رضوی کرمان در تالار خانه شهر مرکز استان اظهار داشت: طی مدت سه روز برگزاری کنگره سراسری شعر رضوی در کرمان 100 اثر ولایی توسط شاعران منتخب در برنامه‌های پیش‌بینی شده قرائت شد.
وی بیان کرد: از مجموع 3 هزار و 200 اثر ارسالی به دبیرخانه کنگره از 35 منتخب از سراسر کشور برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آمده است.
سعیدی افزود: 21 مهمان ویژه کشوری، 14 دبیر جشنواره شعر رضوی شهرستانی و 40 نفر از شاعران استان کرمان در مدت برگزاری کنگره در مراسم حضور داشتند.
وی یکی از رویدادهای مثبت این کنگره را تسری دادن و ایجاد فضای شعری در بخش‌ها و روستاها عنوان و تصریح کرد: 19 جشنواره شعر رضوی با مجموع حضور ده‌ها هزار نفر از علاقمندان در سطح استان کرمان برگزار شد.
سعیدی بیان کرد: امیدواریم کنگره هفتم شعر رضوی با عنوانی جهانی در استان کرمان برگزار شود.
به گزارش فارس از کرمان، در این آیین استاد سازگارا شاعر و مداح اهل ‌بیت (ع) از خراسان رضوی، میلاد عرفان‌پور از شیراز، سمیر مقبل از کشور عراق، رستم عجمی از کشور تاجیکستان و حمید مظهری، علیجان سلیمانی، محمد جعفری و حامد حسینخانی از استان کرمان به شعر خوانی پرداختند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول