اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفا شهری مرودشت خبر داد:

حفر و تجهیز 2 چاه آب شرب در مرودشت

خبرگزاری فارس: مدیر آبفای شهری مرودشت گفت: در راستای حل مشکل کمبود آب شرب شهروندان مرودشتی دو حلقه چاه آب شرب در تخت جمشید حفر و تجهیز شده است.

حفر و تجهیز 2 چاه آب شرب در مرودشت
بیژن هستی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت از حفر و تجهیز دو چاه آب شرب در راستای حل مشکل کمبود آب شهروندان در مرودشت خبر داد و اظهار داشت: با بهره‌برداری از این دو چاه با ظرفیت دبی 25 لیتر بر ثانیه آب شرب 15 هزار نفر از شهروندان مرودشتی تامین می‌شود.
هستی افزود: حفر و تجهیز این دو چاه 3 میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه در بر داشته که از محل اعتبارات امور آبفا شهری مرودشت تامین اعتبار و پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: با توجه به کمبود بارش باران در استان فارس و بروز پدیده خشکسالی در منطقه و کاهش چشمگیر منابع آب در شهرستان و همچنین مصرف بی‌رویه آب توسط شهروندان منابع فعلی آب شرب شهرستان تامین کننده نیاز فعلی شهروندان نیست.
وی ادامه داد: در راستای فرهنگ‌سازی در مصرف بهینه آب شرب و آموزش شهروندان بیش از 250 شیر پدالی و شیر کم مصرف با اعتباری بالغ بر 45 میلیون ریال از محل مدیریت الگوی مصرف در ادارات و مساجد و مدارس شهر مرودشت نصب شده است.
مدیر آبفا شهری مرودشت همچنین بیان کرد: در پنچ ماه نخست سال جاری حدود هفت کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه در سایزهای مختلف و پنج کیلومتر عملیات خط انتقال در شهر مرودشت صورت گرفته است.
این مقام مسئول در ادامه ابراز داشت: اتصال شبکه آب پروژه یک‌هزار و 208 واحدی مسکن مهر مرودشت به شبکه توزیع آب شهری با اجرای 2 هزار و 600 متر لوله فولادی آزبست سایز 300 با اعتباری بالغ بر یک ‌میلیارد ریال از محل درآمدهای جاری آبفا شهری مرودشت از دیگر خدمات این اداره به شهروندان مرودشت بوده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در راستای بالا بردن انگیزه و حفظ نشاط در بین کارکنان آبفا و خانواده‌های آنان مجموعه ورزشی این اداره در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول