اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

18 هزار کلاس اولی در بوشهر آموزش قرآن را آغاز کردند

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور 18 هزار کلاس اولی در استان بوشهر فراگیری درس قرآن را جشن گرفتند.

18 هزار کلاس اولی در بوشهر آموزش قرآن را آغاز کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرماندار بوشهر ‌امروز در آیین جشن آغاز فراگیری قرآن در مدارس ابتدایی در دبستان دخترانه معینی اظهار داشت: اگر ایران امروز مقتدرانه در سطح جهان عرض اندام می‌کند به خاطر داشتن جوانان غیور، مومن و متعهد است که با تربیت اسلامی توانسته‌اند قله‌های علم و پیشرفت را طی کنند.
جعفر پورکبگانی افزود: امروز با سیاست‌های صحیحی که نظام آموزش و پرورش در ارتباط با قرآن آموزی جوانان اتخاذ کرده در تفهیم مفاهیم قرآنی در بین نسل جوان موفق بوده است.
وی تصریح کرد: بزرگ‌ترین چالش دنیا در شرایط کنونی عدم توجه به کرامت انسانی است که در دین مبین اسلام و قرآن به خوبی به این بخش پرداخته است.
پورکبگانی گفت: با توجه به فضای موجود در جامعه امروز بهترین زمان برای استفاده از تفهیم و ترویج مفاهیم قرآنی است که باید قدر آن را بدانیم.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز ادامه داد: دانش آموزان اول ابتدایی در 792 مدرسه در سراسر استان از امروز برای نخستین بار درس قرآن را فرا می‌گیرند.
کبری حسامی تصریح کرد: کتاب قرآن کتابی مقدس و آسمانی است که تاکنون هیچ کس نتوانسته در آن دخل و تصرفی داشته باشد و آموزش و پرورش با طرح‌های مختلف درصدد مانوس کردن دانش آموزان با مفاهیم قرآنی است.
حسامی اضافه کرد: بهترین فرصت برای آشنایی دانش آموزان با مفاهیم قرآنی دوران کودکی است و سعی داریم از پایه اول ابتدایی با شیوه های نوین کودکان را با قرآن آشنا کنیم.
وی با تاکید بر استفاده از آموزه‌های قرآنی در مدارس گفت: آموزش و پرورش برای ترویج فرهنگ قرآنی در مدارس برنامه‌های زیادی دارد ضمن اینکه والدین نیز در این زمینه باید همکاری لازم را داشته باشند.
معاون آموزش و پرورش بوشهر اظهار امیدواری کرد: با این اقدام زمینه برای آموزش بهتر قرآن برای دانش آموزان فراهم شود.
انتهای پیام،/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول