اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین هفته مهرماه؛

42هزار کلاس اولی در مازندران قرآن‌آموزی را جشن گرفتند

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: امروز 12 مهرماه 42 هزار دانش‌آموز مازندرانی در مقطع اول دبستان آغاز آموزش درس قرآن را جشن گرفتند.

42هزار کلاس اولی در مازندران قرآن‌آموزی را جشن گرفتند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، منیره موحدی بعد ازظهر امروز در اجتماع جمع زیادی از دانش آموزان کلاس اولی شهرستان بهشهر که به همراه مدیران و معلمان خود به سالن توحید آمده بودند تا آغاز قرآن‌آموزی را جشن بگیرند، حضور داشت.
وی با اشاره به اهمیت فراگیری آموزه‌های قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی افراد اظهار داشت: اگر این آموزش‌ها از دوران کودکی آغاز شود تاثیرات بیشتری دارد و به همین دلیل وزارت آموزش و پرورش آموزش قرآن را از سال سوم دبستان به اول دبستان تغییر داد تا دانش‌آموزان همزمان با آموختن الفبای زبان فارسی الفبای قرآن و قصه‌ها و سروده‌های قرآنی را هم یاد بگیرند.
 موحدی با بیان اینکه فرزندان ما باید بدانند که قرآن کتاب زندگی است و فقط برای مراسم خاص کاربرد ندارد، تصریح کرد: بچه‌های ما با آموزش قرآن یاد می‌گیرند که این کتاب آسمانی گنجینه بی‌پایانی است و با گذشت زمان و پیشرفت علم و فناوری نه‌تنها غبار کهنگی و فنا بر صفحات آن نمی‌نشیند بلکه با افزایش دانش بشری حقایق آن بیش از گذشته آشکار می‌شود.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه هفته دوم مهرماه جلسه آموزش قرآن سال اول ابتدایی آغاز شد، اظهار داشت: امروز 42 هزار کلاس اولی در مازندران با حضور مسئولان و اولیای خود جشن قرآن آموزی گرفتند.
به گفته محمد احمدی مدیر آموزش و پرورش بهشهر، امسال 2 هزار و 400 کلاس اولی در این شهرستان به مدرسه رفتند و غیر از دبستان سپیده انقلاب سایر مدارس ابتدایی تک شیفت هستند.
جشن قرآن آموزی کلاس اولی‌های بهشهر با اجرای نمادین یک کلاس درس و آموزش قصه حضرت موسی(ع) همچنین اهدای جوایز به همه کلاس اولی‌ها و بریدن کیک جشن قرآن پایان یافت.
انتهای پیام/ص20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول