اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دهه فجر افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از راه ‌اندازی کتابخانه مرکزی سایت پردیس دانشگاه علوم پزشکی در دهه فجر امسال خبر داد.

کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دهه فجر افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، دکتر غلامرضا حیدری سه شنبه شب در نشست اعضای ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: با ورود 30 دانشجوی شاهد و ایثارگر در سال تحصیلی جدید جمعاً‌ 84 دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مشغول به تحصیلند.
حیدری گفت: برای دانشجویان شاهد و ایثارگر برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده و سعی ما بر این است که رضایت این عزیزان را به طور کامل جلب کنیم.
وی اظهار امیدواری کرد با را‌ه‌اندازی رشته‌های تحصیلات تکمیلی شاهد ورود تعداد بیشتری از فرزندان شاهد به دانشگاه باشیم.
حیدری خاطرنشان کرد: با وجود امکانات خوب علمی و رفاهی که در دانشگاه فراهم شده، دیگر شاهد درخواست انتقالی دانشجویان به سایر دانشگاه‌ها نیستیم.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از راه‌ا‌ندازی کتابخانه مرکزی سایت پردیس در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: سالن جدید امتحانات دانشجویان نیز در روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر هم در سخنانی گفت: تنها دانشگاهی که دانشجویان شاهد آن هیچ مراجعه‌ای به بنیاد شهید در ارتباط با کارهای دانشجویی نداشته‌اند دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بوده است که نشان از نحوه مطلوب خدمات دهی به این عزیزان در دانشگاه است.
محمدحسین مقدس افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران در نظر دارد گردهمایی دانشجویان شاهد را با همکاری دانشگاه‌های استان در آینده نزدیک برگزار کند.
وی بیان داشت: با دیدگاه فرهنگی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مشکلی در اجرای برنامه‌های فرهنگی دانشجویان شاهد پیش نمی‌آید و بهتر از سال‌های پیش این برنامه‌ها برگزار می‌شود.
مسئول ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: امسال 30 دانشجوی جدید شاهد وارد دانشگاه شده‌اند که شش نفر در رشته پزشکی، دو نفر در رشته دندانپزشکی، 10 نفر در رشته‌های پیراپزشکی، پنج نفر در رشته‌های بهداشت و هفت نفر در رشته پرستاری مامایی مشغول به تحصیل می‌شوند.
عبدالمجید تمجیدی افزود: 84 دانشجوی شاهد و ایثارگر در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، پیراپزشکی، بهداشت، پرستاری و مامایی در این دانشگاه مشغول به تحصیلند که 24 نفر از این عزیزان پسر و 60 نفر آنان دختر هستند.
وی خاطرنشان کرد: در نیمسال گذشته 24 نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر حایز ارتقای معدل و معدل برتر شده‌اند و هیچ دانشجوی مشروطی نداشته‌ایم.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول