اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استقرار بیمارستان صحرایی بسیج انجام شد؛

تزریق امید در دل محرومان منطقه ماژان

خبرگزاری فارس: بیمارستان صحرایی ماژان خوسف شهرستان بیرجند از سوی بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی در حالی نخستین روز خود را پشت سر گذاشت که امید را در دل محرومان تزریق کرد.

تزریق امید در دل محرومان منطقه ماژان
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، از صبح امروز تیم‌های مختلف بسیج جامعه پزشکی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در بیش از 15 روستای بخش خوسف دهستان ماژان مستقر شدند و به درمان روستاییان محروم این دیار پرداختند.
بازرس ویژه بسیج جامعه پزشکی مستقر در بیمارستان صحرایی ماژان در بازدید از روند فعالیت تیم‌های اعزامی به روستاها گفت: یکی از نقاط قوت بیمارستان صحرایی در خراسان جنوبی داشتن نیروهای متخصص بومی است.
روح‌الله قائد امینی هماهنگی‌های مدیریتی در بخش‌های مختلف نظام سلامت استان برای استقرار بیمارستان صحرایی را ستود و افزود: ایجاد شور انقلابی و بسیجی در بین مردم منطقه و کادر پزشکی استان سبب توسعه عدالت اجتماعی میان مردم مناطق محروم و توسعه دسترسی و عدالت در ارائه خدمات به مردم نیازمند شده است.
وی از همکاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و معاونت بهداشت و درمان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در برپایی این بیمارستان تقدیر کرد و یادآور شد: در مدت سه روز اقامت تیم‌های پزشکی در منطقه روستاییان ویزیت رایگان می‌شوند و از نظر سلامت بررسی و در صورت بیماری خاص برای آنان تشکیل پرونده و به پزشکان متخصص معرفی می‌شوند.
بازرس ویژه بسیج جامعه پزشکی مستقر در بیمارستان صحرایی ماژان از استقرار متخصصان اورولوژی، چشم، گوش و حلق و بینی، جراحی و اطفال در این بیمارستان خبر داد و تاکید کرد: بیش از 50 نفر در این بیمارستان به مردم روستاها خدمات می‌دهند.
قائد امینی با اعلام اینکه در نخستین روز استقرار پزشکان کلیه روستاهای هدف بازدید شد، افزود: حضور چشمگیر روستاییان در خانه‌های بهداشت روستایی و مشارکت آنان با پزشکان اعزامی حکایت از موفقیت این طرح دارد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول