اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان ورزش و جوانان زنجان خبر داد:

برنامه‌های هیئت قایقرانی زنجان برای توسعه کانوپولو

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان ورزش و جوانان زنجان گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درصدد توسعه ورزش کانوپولو در استان زنجان هستیم.

برنامه‌های هیئت قایقرانی زنجان برای توسعه کانوپولو
ایرج رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: حضور مهدی مهرداد آذر در مسابقات آسیایی کانوپولو به عنوان کاپیتان تیم ملی ایران موفقیت بزرگی برای استان زنجان است.
وی با اشاره به اینکه تیم ملی کانوپولو حضور شایسته‌ای در این مسابقات داشته است، ادامه داد:‌ کسب قهرمانی با وجود تیم‌های بزرگ در این مسابقات بیانگر اقتدار جوانان ما در عرصه‌های ورزشی است.
مدیرکل سازمان ورزش و جوانان زنجان با تاکید بر اینکه وجود ورزشکاران زنجانی در تیم‌های ملی افتخار استان زنجان محسوب می‌شود، تصریح کرد:‌ تاکنون ورزشکاران خوبی را در رشته‌های رویینگ، کانوپولو و کایاک به تیم‌های ملی معرفی کرده‌ایم.
وی با بیان اینکه هیئت قایقرانی استان زنجان با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در نظر دارد رشته قایقرانی را در استان زنجان توسعه دهند، افزود: این رشته از نظر امکانات دچار کاستی‌های در استان است.
رحمانی با تاکید بر اینکه رشته‌های قایقرانی نیاز به دریاچه دارند، اضافه کرد:‌ به دلیل کم آبی در سد گاوازنگ ورزشکاران در استخر‌های سطح شهر به تمرینات خود ادامه می‌دهند.
این مسئول در پایان به همایش بزرگ پیاده‌روی روز جمعه در استان زنجان اشاره کرد و گفت: 500 هزار نفر در این پیاده‌روی شرکت می‌کنند.
مدیرکل سازمان ورزش و جوانان زنجان با اشاره به اینکه همایش پیاده‌روی در استان زنجان با حمایت ویژه استاندار برگزار می‌شود، تصریح کرد:‌ این همایش از ساعت هفت صبح همزمان در هفت شهرستان استان برگزار می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه همایش پیاده‌روی مردم در استان زنجان به طور زنده و مستقیم از شبکه 3 سیما و شبکه جام جم پخش می‌شود، اذعان داشت: 16 دستگاه پراید به شرکت کنندگان اهدا می‌شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول