اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش ملی مهندسان برق ایران خبر داد:

ارسال 200 مقاله به همایش ملی مهندسان برق ایران

خبرگزاری فارس: دبیر ششمین همایش ملی مهندسان برق ایران از ارسال 200 مقاله به همایش ملی مهندسان برق ایران خبر داد.

ارسال 200 مقاله به همایش ملی مهندسان برق ایران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، عباسعلی عنایتی صبح امروز در حاشیه ششمین همایش ملی مهندسان برق در محمود آباد در جمع خبرنگاران هدف از  برگزاری این همایش را افزایش دانش فنی مهندسان برق و آشنایی آنان با تازه‌ترین دستاوردهای صنعت برق ساختمان اعلام کرد.
وی گفت: حدود یک‌هزار نفر از جمله اساتید دانشگاه‌ها، مهندسان برق، شخصیت‌های کشوری و استانی در این همایش حضور دارند.
دبیر ششمین همایش ملی مهندسان برق ایران با اشاره به اینکه بیش از 200 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد، افزود: از این تعداد 180 مقاله برای داوری به کمیته داوران فرستاده شد.
این مسئول ادامه داد: بر اساس ارزیابی داوران 40 عنوان مقاله به صورت مجموعه مقالات در قالب یک کتاب منتشر شده و 25 مقاله منتخب از کتاب مورد نظر نیز در همایش ارائه خواهد می‌شود.
دبیر ششمین همایش ملی مهندسان برق ایران تصریح کرد: پنج همایش قبلی به صورت استانی در مازندران برگزار شده بود، ولی ششمین همایش که به صورت ملی است شاهد افزایش 41 درصدی مقالات دریافتی است.
وی با بیان اینکه مقالات از 25 استان دریافت شده است، خاطرنشان کرد: 32.5 درصد مقالات از استان مازندران و بقیه از استان‌های دیگر به دبیرخانه همایش ارسال شده است.
دبیر ششمین همایش ملی مهندسان برق خاطرنشان کرد: ارائه پنج سخنرانی فنی از نقاط قوت این همایش محسوب می‌شود که توسط اساتید حوزه انرژی‌های نو، مدیریت انرژی و حفاظت الکتریکی صورت می‌گیرد. عنایتی به برپایی میزگرد بازرسی برق ساختمان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: نظام مهندسی قصد دارد علاوه بر نظارت‌ها و بازرسی‌هایی که از ساختمان‌ها انجام می‌شود، بازرسی برق را نیز در دستور کار خود قرار دهد.
به گفته وی، این طرح نو در راستای بازرسی از احداث پست‌های برق، نصب کنتور  و... انجام خواهد گرفت.
دبیر ششمین همایش ملی مهندسان برق ایران برپایی این همایش را حاصل تعامل بسیار خوب دو سازمان مردم‌نهاد نظام مهندسی ساختمان و انجمن مهندسان برق و الکترونیک مازندران و مجموعه صنعت برق استان اعلام کرد و آن را در توسعه و پیشرفت صنعت ساختمان تاثیرگذار دانست.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول